Seterjenta Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Ville bare si fra om billige søte hjerteformede skåler på tilbud hos SGS. Jeg har bestilt med tanke på å ha godis og div snacks i, til bryllupsfesten. De er ikke så store, men veldig søte. (vasen ved siden av er også bestilt )
Vendelin Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har både te-lysestaker og vaser i denne designen. Kanskje jeg må få skaffet meg noen snop-skåler også. Vasen min er riktignok litt høyere og te-lysestaken litt lavere. Et tips er at du kan finne nøyaktig samme hos Max-20 butikkene . De koster der 10,- 15,- 20,- for tre ulike størrelser. De har derimot IKKE snop-skåla.
Seterjenta Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2004 Hmm, telysestaker hørtes koselig ut! Tror jeg får ta en tur til max20 Takk for tipset!
lene24 Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 jeg har bestilt de godte skålene, men har ikke fått henta pakken enda :-) tror det blir bra med disse i tillegg til kakene på bordet...
rutti Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Hvor finner jeg disse? Jeg bor i Tr.heim. Noen som vet hvor de har disse skålene og vasene?
majan Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 de va rjo kjempe fine da, jeg har bestilt mange nå! dette blir nok bra
rutti Skrevet 19. oktober 2004 #7 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg oxo vil ha disse, men er det noen butikker som har de sånn at e kunne sett de før e besitller en haug? Bor i Tr.heim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå