AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #21 Del Skrevet 30. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er positivt å smøre utenpå vaginaen å? -ts Anonymkode: 32e68...960 Er vel best å bare ta inni ellers størkner det sikkert men ja yoghurt eller kulturmelk er faktisk fint å bruke og billig. Anonymkode: 53d11...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rootz Skrevet 30. januar 2016 #22 Del Skrevet 30. januar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, men har dere mye i mot det da? Finnes pikker som ikke smaker særlig godt heller, vil jeg si Anonymkode: 32e68...960 Tar jeg del av samtalen og viser interesse for kvinnlig anatomi, så kommer du å ødelegger alt sammen med oralsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #23 Del Skrevet 30. januar 2016 9 minutter siden, Rootz skrev: Tar jeg del av samtalen og viser interesse for kvinnlig anatomi, så kommer du å ødelegger alt sammen med oralsex. Viser interesse Du deltok ikke nevneverdig i debatten, annet enn å hevde deg over det kvinnelige kjønnsorgan ved å påpeke at du er sjeleglad for at du er utstyrt med pikk (som alltid dufter friske blomster) Anonymkode: dad20...6c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #24 Del Skrevet 30. januar 2016 20 timer siden, Sukkerbit skrev: Hvorfor kan du ikke bare bruke multigyn actigel eller den derre andre geleen som man får kjøpt på apoteket? Jeg bruker det ca annenhver dag og jeg som før hadde soppinfeksjon hele tiden og gikk på sånne tablettkurer i månedsvis har ikke hatt soppinfeksjon på sånn 3 år etter jeg begynte med det. Jeg har prøvd alt av kjerringråd fra eddik til hvitløk til yoghurt, men det er bare det fra apoteket som virkelig funker. Koster ikke de Multigyn ca 200 kr for fem stykker? Det blir jo ganske dyrt i lengden. Jeg har øandet på at jeg heller behandler med Diflucan til 45 kr tabletten ca annenhver måned, for jeg får så lett sopp. Anonymkode: b67c6...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 30. januar 2016 #25 Del Skrevet 30. januar 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Koster ikke de Multigyn ca 200 kr for fem stykker? Det blir jo ganske dyrt i lengden. Jeg har øandet på at jeg heller behandler med Diflucan til 45 kr tabletten ca annenhver måned, for jeg får så lett sopp. Anonymkode: b67c6...752 Det er en hel tube for 200 kr. Ikke 5 stk nei. For meg er det bedre å betale 200 kr i mnd for å ha et underliv som er fritt for sopp og andre ubehageligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 30. januar 2016 #26 Del Skrevet 30. januar 2016 Man kan fint bruke yoghurt naturell både utenpå og inni skjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alan Smithee Skrevet 30. januar 2016 #27 Del Skrevet 30. januar 2016 Bare vær påpasselig med at det er naturell og ikke en med smak. De med smak har gjerne tilsatt sukker, og sukker i det området tilkaller gjerne en soppinfeksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #28 Del Skrevet 30. januar 2016 45 minutter siden, Sukkerbit skrev: Det er en hel tube for 200 kr. Ikke 5 stk nei. For meg er det bedre å betale 200 kr i mnd for å ha et underliv som er fritt for sopp og andre ubehageligheter. Tror vedkommende sikter til dette https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-floraplus-5x5ml-818655p 5x5ml koster 199,- Anonymkode: dad20...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 30. januar 2016 #29 Del Skrevet 30. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror vedkommende sikter til dette https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-floraplus-5x5ml-818655p 5x5ml koster 199,- Anonymkode: dad20...6c3 Men det er ikke den jeg bruker. Jeg mener tuben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #30 Del Skrevet 31. januar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror vedkommende sikter til dette https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-floraplus-5x5ml-818655p 5x5ml koster 199,- Anonymkode: dad20...6c3 Ja, det var den og der må alt i en tube brukes på en gang, for den har ingen kork (og da ville jo andre bakterier bladet seg med dem som allerede er der). Vet ikke noe om tuben, men antar den Sukkerbit sikter til har skrukork. Selv behandler jeg med Diflucan innimellom , prøver å ikke overdrive vasking, smører med olje og passer på å ikke spise for mye sukker og hvitt brød. Antar underlivet egentlig skal klare å holde en slags balanse selv. Anonymkode: b67c6...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #31 Del Skrevet 7. februar 2016 Den 30.1.2016 at 14.38, Rootz skrev: Tar jeg del av samtalen og viser interesse for kvinnlig anatomi, så kommer du å ødelegger alt sammen med oralsex. hæ? Anonymkode: 32e68...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #32 Del Skrevet 8. februar 2016 Jeg sprøyter oppi en god dose hvis jeg starter og få soppinfeksjon. Da slipper jeg canesten og andre midler som gjør meg sår. Hvis jeg går på antibiotika bruker jeg yoghurt forebyggende, og da inni. Slipper soppinfeksjon med det Anonymkode: f0692...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 8. februar 2016 #33 Del Skrevet 8. februar 2016 Den 30.1.2016 at 20.05, AnonymBruker skrev: Koster ikke de Multigyn ca 200 kr for fem stykker? Det blir jo ganske dyrt i lengden. Jeg har øandet på at jeg heller behandler med Diflucan til 45 kr tabletten ca annenhver måned, for jeg får så lett sopp. Anonymkode: b67c6...752 Hvor får du kjøpt diflucan til 45 kroner? Trodde det kosta ca 230 for en kapsel på apoteket...?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #34 Del Skrevet 8. februar 2016 1 time siden, j23 skrev: Hvor får du kjøpt diflucan til 45 kroner? Trodde det kosta ca 230 for en kapsel på apoteket...?:) Hvis du får resept på det av legen først, så betaler du kun 45 kr (sånn ca) per kapsel. Det er kun hvis du kjøper det reseptfritt at det koser fem ganger så mye Anonymkode: b67c6...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå