Gå til innhold

Irriterende folk på treningssenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å oppholde et knebøysstativ i 1 time Og 45 min f. Eks. Er det ok? Personen tar ca. 15 min pause mellom hvet sett. Merker jeg blir liritert av folk som legge inn 15 min pause ellom hver treningsinnsats, i hvert fall i januar der det uansett er kø!

Anonymkode: 76d8a...354

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ææh da hadde jeg blitt sur, snakk om å tenke på seg selv!

Er faktisk ei som "trener" på seneteret jeg trener på også, hun tar opp hele (det lille) styrkerommet, med å ligge å drive på mobilen, mens andre faktisk er der for å TRENE. Fy som hun irriterer meg. 

Endret av willma
Gjest pellepirat
Skrevet

Jeg hater folk som slipper vektstang el manualer fra en meters høyde når de er ferdig med en øvelse, el. mellom hvert løft. Er noen gjengangere på treningssenteret jeg trener på. Får tinnitus i en uke etterpå. Går det ikke an å legge de fra seg på normalt vis som alle andre? 

Skrevet
46 minutter siden, pellepirat skrev:

Jeg hater folk som slipper vektstang el manualer fra en meters høyde når de er ferdig med en øvelse, el. mellom hvert løft. Er noen gjengangere på treningssenteret jeg trener på. Får tinnitus i en uke etterpå. Går det ikke an å legge de fra seg på normalt vis som alle andre? 

Nei, de er ikke sterke nok :laugh: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...