Gå til innhold

au au au!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som har vært gjennom en operasjon i endetarmen? Har hatt plager med denne "enden", og må ta operasjon fordi jeg har en rift der, en veldig ond som sådan..

Legen sier det blir smertefullt etterpå, noen som har tatt en operasjon og vet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva slags operasjon du skal ta så det er vanskelig for meg å si.

Jeg har operert bort hemoroider, store, men det var ikke så vondt etterpå. Litt ekkelt å sitte og så var jeg veldig forsiktig på do :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en fistel du har?

I såfall så gjør det vondt ei uke, kan ikke sitte skikkelig, men bare tenk på at alt blir så sinnsykt mye bedre når du har fått operert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig vondt nå, var hos legen i dag og fikk stikkpiller, men synes ikke de hjelper. Har en rift på den hemoroiden, som jeg må få leget selv. Legen sa at en operasjon var absolutt siste utvei, men jeg synes ikke hun gjør nok for å hjelpe. Tror jeg skal skifte fastlege snart.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg ville ha operert, og blitt ferdig med problemet, istedet for å gå over lengre tid med mye vondt for at det skal lege seg selv..

men det var min mening, ønsker deg ihverfall lykke til, og håper du blir frisk snart! (har hatt mye vondt i rompa selv, men det va pga fistler- IKKE gøy!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

men hvis du ikke har fått barn enda, er legene skeptiske til å operere. bare så du er klar over det :) håper tilstanden bedrer seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...