Gå til innhold

Fungerer ikke glidemiddel og kondom sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir sjelden skikkelig våt selv om jeg er steinkåt. Partneren min bruker kondom og jeg bruker glidekrem, vannbasert. Men etter kun 3 minutter med samleie blir jeg like tørr igjen. Hvor blir det av glidekremen? Må stadig fylle på under samleiet for at det ikke skal bli vondt. Spørsmålet mitt er om det har å gjøre med kondombruken. Fungerer ikke kondom og glidemiddel sammen?

Anonymkode: 408c7...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det anbefalt da kondomet ikke sprekker like lett. Hvilken type vannbasert bruker dere? Noen "fordamper" lettere enn andre, så dra innom nærmeste kondomeriet så hjelper de deg å finne en glidemiddel som er noe drøyere :)

Anonymkode: 45fb3...f23

Skrevet

Vannbasert fungerer dårlig etter min erfaring, så jeg gikk over til silikonbasert.

Anonymkode: 5a994...164

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vannbasert fungerer dårlig etter min erfaring, så jeg gikk over til silikonbasert.

Dette fungerer bra selv om vi "bare" har vaginal samleie? Trodde nemlig at silikonbasert bare var til analsex.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette fungerer bra selv om vi "bare" har vaginal samleie? Trodde nemlig at silikonbasert bare var til analsex.

Fungerer dette bra også til vaginal samleie skulle det stått.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer kjempebra :) 

Vannbasert glidrmiddel tørker vanligvis fort ut fordi vannet trekker inn i huden, uavhengig om man bruker kondom eller ikke. Mens silikonbasert glidemiddel ikke trekker inn i huden og dermed blir det heller ikke tørt :) 

Anonymkode: b6323...7fc

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Silikonbasert kan brukes vaginalt. Det er en annen type glidemiddel som er tilpasset analsex.

Anonymkode: 45fb3...f23

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer kjempebra :) 

Vannbasert glidrmiddel tørker vanligvis fort ut fordi vannet trekker inn i huden, uavhengig om man bruker kondom eller ikke. Mens silikonbasert glidemiddel ikke trekker inn i huden og dermed blir det heller ikke tørt :) 

Anonymkode: b6323...7fc

Litt redd for allergi. Men det er vel bare og test litt å se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...