Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har litt spekeskinke igjen fra sommeren. Ser at saltet er i ferd med å skille seg ut så den bør nok brukes snart. Har noen laget pizza med spekeskinke? Hva passer isåfall å bruke sammen med dette kjøttet (forruten ost da)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. oktober 2004 #2 Del Skrevet 12. oktober 2004 For eksempel: druer, cherrytomater, oliven, løk, squash, muggost, cashewnøtter. Jeg synes det er godt med druer i kombinasjon med salt spekeskinke, og gjerne norzola eller gorgonzola i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 12. oktober 2004 #3 Del Skrevet 12. oktober 2004 Men - det er jo når saltet kommer ut at den virkelig er god jo, bare sånn som den er (altså uten tilbehør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 12. oktober 2004 #4 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har litt spekeskinke igjen fra sommeren. Ser at saltet er i ferd med å skille seg ut så den bør nok brukes snart. Har noen laget pizza med spekeskinke? Hva passer isåfall å bruke sammen med dette kjøttet (forruten ost da)? Pizza med spekeskinke er kjempegodt ! Jeg begynte å lage det etter at jeg smakte det i Roma. Italiensk pizza med tynn bunn, tomatsaus, ost og skinke. Noe mer bruker jeg sjelden, av og til litt paprika. Skal tro om ikke artisjokkhjerter er godt også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. oktober 2004 #5 Del Skrevet 12. oktober 2004 Mais og sjampinjong er også godt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 13. oktober 2004 #6 Del Skrevet 13. oktober 2004 Pizza med tomatsaus, spekeskinke og champgnon er en sikker vinner hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. oktober 2004 #7 Del Skrevet 13. oktober 2004 Pizza med tomatsaus' date=' spekeskinke og champgnon er en sikker vinner hos oss.[/quote'] Du glemte mais! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 13. oktober 2004 #8 Del Skrevet 13. oktober 2004 Nei, eg er eit av desse sære vaksne menneski so ikkje vil ha mais på pizzaen min. :-? I tex-mex derimot.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 13. oktober 2004 #9 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ruccola-salat og parmesan er kjempegodt oppå pizza med spekeskinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 13. oktober 2004 #10 Del Skrevet 13. oktober 2004 Pizza med spekeskinke er digg. Mais derimot, har ingenting på pizza å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. oktober 2004 #11 Del Skrevet 13. oktober 2004 Når jeg lager pizza med spekeskikne bruker jeg for det første tynn bunn, så den mozarellaosten man får i sånne små "kuler som flyter i vann". Så bruker jeg spekeskinke, parmesan, oliven, soltørkede tomater og ferske basilikum blader. NAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. oktober 2004 #12 Del Skrevet 13. oktober 2004 Enig med Lyna, mais på pizza er en uting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. oktober 2004 #13 Del Skrevet 13. oktober 2004 MAIS MAIS MAIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 13. oktober 2004 #14 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mais på pizza er både talentløst og gatekjøkken-på-bondelandet-aktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. oktober 2004 #15 Del Skrevet 13. oktober 2004 Maiskorn på boks burde vel egentlig bannlysest fra det meste av mat (sammen med ananas på boks). :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 13. oktober 2004 #16 Del Skrevet 13. oktober 2004 Maiskorn på boks burde vel egentlig bannlysest fra det meste av mat (sammen med ananas på boks). :evil: Herved har jeg stiftet aksjonsgruppen: Kvinner mot Maiskorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 13. oktober 2004 #17 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mais på pizza er fy fy!!!! Ellers mye gode forslag, ruccola, mozzerella... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 13. oktober 2004 #18 Del Skrevet 13. oktober 2004 Herved har jeg stiftet aksjonsgruppen: Kvinner mot Maiskorn Jeg melder meg herved inn ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. oktober 2004 #19 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg synes mais på pizza (avhengig av resten av fyllet) er godt, og jeg kan love dere at mine pizzaer hverken er talentløse eller i nærheten av gatekjøkkenmat. Smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 13. oktober 2004 #20 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg melder meg herved inn ! Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå