Gå til innhold

Lavkarbo og utskjeielser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier du å skjeie ut? 

Jeg selv får helt angst av å gå ut av ketose..,

Anonymkode: e73ce...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke prosessen med å havne i ketose ganske ubehagelig? Så hvis man kjører så lavkarbo at man er i ketose, så holder man seg i ketose? Også fordi behovet for å skeie ut blir nesten borte?

Skrevet
15 minutter siden, Pringle skrev:

Er ikke prosessen med å havne i ketose ganske ubehagelig? Så hvis man kjører så lavkarbo at man er i ketose, så holder man seg i ketose? Også fordi behovet for å skeie ut blir nesten borte?

Nå har ikke jeg skjeiet ut på 1 mnd, og før det var det i sommer, og før det var det vinteren i fjord. Ellers har jeg konstant vært i ketose. 

ts.

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Poenget er jo at det er en livsstil så en ikke skal føle for å "skeie" ut. Da er det vel ikke rett livsstil for en. Må være et herk og håpløst å gå inn og ut av ketose.

Endret av Runforit
Skrevet
8 minutter siden, Runforit skrev:

Poenget er jo at det er en livsstil så en ikke skal føle for å "skeie" ut. Da er det vel ikke rett livsstil for en. Må være et herk og håpløst å gå inn og ut av ketose.

Ja selvsagt er det en livsstil, nettop derfor jeg tar en utskjeielse i halvåret kanskje. Nettop fordi dette er en langvarig greie. 

Og nei, å gå inn og ut av ketose er ikke så ille som folk tror, jeg blir litt svimmel første dagen, og andre dagen er jeg som regel inne igjen allerede. Og om ikke så er jeg iallefall inne igjen dag tre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...