Gå til innhold

Jeg avlyste daten rett før han skulle banke på døra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg føler meg så fæl:/ 

sliter veldig mye med kvalme om dagen og det ble bare helt forferdelig så jeg måtte bare gjøre det..

Og nå føler jeg meg som det fæleste vesenet på to bein..

Hvordan hadde dere takla det? Er jeg så fæl som jegrømmer meg?

Anonymkode: 493f1...1e3

Videoannonse
Annonse
Gjest pellepirat
Skrevet

Ehh ja....omtrent. Hvis du sliter med kvalme om dagen burde du advart og gjort det før, ikke når man nærmest er på døra. Daten forbereder seg, setter av tid, gleder seg... Så får man det i fleisen rett før. Scorer i alle fall ikke noen ekstrapoeng. 

Skrevet

Er du syk så kan du jo ikke noe for det.

Er det første daten så er det jo en mylighet for at han trur du fikk kalde føtter, men det er jo bare å avtale en ny dag.

Skrevet

Du kunne jo sagt fra før at du ikke var i form..

• Liker 9
Skrevet

Hadde jo sagt i fra før, men det var ikke antydning til kvalme før siste 10 min før han kom:/.

skal få sendt han en melding etterpå hvor jeg forklarer meg for han.

Skrevet

Hvis du sliter, og det var grunnen til at du avlyste så er det på sin plass at du er ærlig med han og forklarer det som det er.
Når jeg hadde angst og depresjon og paranoia droppet jeg ut av dates og avtaler flere ganger, først når jeg begynte å være ærlig med hvorfor så møtte jeg forståelse istedet for hat, og om du virkelig liker denne gutten fortjener han en forklaring i stedet for at han tror du er en drittsekk som ga faen i han.

Anonymkode: dac27...80c

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du sliter, og det var grunnen til at du avlyste så er det på sin plass at du er ærlig med han og forklarer det som det er.
Når jeg hadde angst og depresjon og paranoia droppet jeg ut av dates og avtaler flere ganger, først når jeg begynte å være ærlig med hvorfor så møtte jeg forståelse istedet for hat, og om du virkelig liker denne gutten fortjener han en forklaring i stedet for at han tror du er en drittsekk som ga faen i han.

Takk. Holder på å skrive en melding til han nå..

han vet at jeg sliter etter å ha gått på en smell, men ikke at jeg endte opp med angst og ME..

Er uansett friskmeldt fra angsten likevel har jeg vært mye kvalm i flere uker nå så aner ikke hva som skjer:/ 

hvor ærlig bør jeg være? Bare si alt?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jo sagt i fra før, men det var ikke antydning til kvalme før siste 10 min før han kom:/.

skal få sendt han en melding etterpå hvor jeg forklarer meg for han.

Er du gravid og dater?

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Maleficenta skrev:

Er du gravid og dater?

Haha, ikke som jeg vet om:P Testa negativ sist jeg sjekket meg.

Vært kvalm til og fra i 7 år..

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Holder på å skrive en melding til han nå..

han vet at jeg sliter etter å ha gått på en smell, men ikke at jeg endte opp med angst og ME..

Er uansett friskmeldt fra angsten likevel har jeg vært mye kvalm i flere uker nå så aner ikke hva som skjer:/ 

hvor ærlig bør jeg være? Bare si alt?

ME er en ganske alvorlig sykdom, og jeg syns ikke du skal si så mye om akuratt den - også siden diagnosen er ganske diffus. Noen kan ha ME diagnose uten å være så veldig syke, mens noen kan ligge døden nær og ha samme diagnose , uten at tilstanden til de forskjellige faktisk er den samme. Det er også så mye synsing rundt ME, jeg har selv ME og unngår å si det til folk med mindre jeg kjenner de veldig veldig godt, fordi jeg opplever å bli så dømt av uvitende folk som ikke vet hva sykdommen handler om.
Jeg ville nok bare sagt noe som at "Hei, vil bare beklage for at det ble som det ble sist. Det hadde ingenting å gjøre med at jeg ikke ville treffe deg, men jeg har slitt mye i det siste med tilbakevendene angst (som jeg jobber med å bli kvitt :) ) og en kropp som kollapser når det blir for mye for meg. Situasjonen var så uvant så kroppen min reagerte sånn rett før du kom og jeg følte jeg ikke hadde noe annet valg enn å avlyse. Jeg syns du er en flott fyr, forstår om du er skuffet eller sint, men håper at jeg kan få en ny sjanse med deg på en av mine bedre dager så du ser meg fra mitt beste :) "

Håper du får møtt han igjen, og at du kommer deg etterhvert med helsa di også! Klem!

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ME er en ganske alvorlig sykdom, og jeg syns ikke du skal si så mye om akuratt den - også siden diagnosen er ganske diffus. Noen kan ha ME diagnose uten å være så veldig syke, mens noen kan ligge døden nær og ha samme diagnose , uten at tilstanden til de forskjellige faktisk er den samme. Det er også så mye synsing rundt ME, jeg har selv ME og unngår å si det til folk med mindre jeg kjenner de veldig veldig godt, fordi jeg opplever å bli så dømt av uvitende folk som ikke vet hva sykdommen handler om.
Jeg ville nok bare sagt noe som at "Hei, vil bare beklage for at det ble som det ble sist. Det hadde ingenting å gjøre med at jeg ikke ville treffe deg, men jeg har slitt mye i det siste med tilbakevendene angst (som jeg jobber med å bli kvitt :) ) og en kropp som kollapser når det blir for mye for meg. Situasjonen var så uvant så kroppen min reagerte sånn rett før du kom og jeg følte jeg ikke hadde noe annet valg enn å avlyse. Jeg syns du er en flott fyr, forstår om du er skuffet eller sint, men håper at jeg kan få en ny sjanse med deg på en av mine bedre dager så du ser meg fra mitt beste :) "

Håper du får møtt han igjen, og at du kommer deg etterhvert med helsa di også! Klem!

Takk for gode tips og råd:) 

Jeg sendte han en kort melding om at jeg var veldig lei for det og at jeg gjerne vil møte han hvis han vil seinere.

han har lest den men ikke svart, så får bare vente og håpe.

det med angsten synes jeg er så rart for hadde gjennomgang med psykolog for to uker siden, da sa hun at jeg ikke har antydning til angst. Og at kvalmen må være psyko-somatisk. Jeg er bare så lei av at den ødelegger livet mitt:/ 

Skrevet

Den er stygg, ja. Nå har du et problem, TS. For du kan si veldig mye, men problemet er bare at det du gjør veier så mye tyngre. Du kan ikke regne med at hans tillit til deg er veldig høy nå. Hvis du liker ham og vil møte ham må du faktisk vise det. Og da holder ikke bare ord i lengden.

• Liker 2
Skrevet

Ang. kvalme som du nevner. Migrene? Jeg blir ekstremt kvalm, ofte uten tegn til hodepine, under migreneanfall. Det kan komme brått eller snikende.

Skrevet
4 minutter siden, lunamuna skrev:

Ang. kvalme som du nevner. Migrene? Jeg blir ekstremt kvalm, ofte uten tegn til hodepine, under migreneanfall. Det kan komme brått eller snikende.

Ikke migerene, har det og men får det kun av noen typer mat og de har jeg holdt meg unna.

Skrevet
7 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Den er stygg, ja. Nå har du et problem, TS. For du kan si veldig mye, men problemet er bare at det du gjør veier så mye tyngre. Du kan ikke regne med at hans tillit til deg er veldig høy nå. Hvis du liker ham og vil møte ham må du faktisk vise det. Og da holder ikke bare ord i lengden.

Ja, regner med han er enig.. Ikke hørt noe fra han og det skjønner jeg godt!

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, regner med han er enig.. Ikke hørt noe fra han og det skjønner jeg godt!

Hvis han nesten var fremme hos deg, og får en avlysning rett i fleisen tipper jeg han ble ganske forbanna. Sendte du den forklaringsmeldingen?

Edit: ser at du sendte den. Men et annet spørsmål, har dere møttes tidligere?

Endret av sjonkelrolf
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville IKKE sendt den meldingen, og heller ikke involvert meg romantisk med noen som sendte den meldingen. Det ble for mye for fort. Og på melding! Det holder virkelig å si at hun ble dårlig. 

Anonymkode: 31b83...7ef

• Liker 7
Skrevet

Hørt noe?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode tips og råd:) 

Jeg sendte han en kort melding om at jeg var veldig lei for det og at jeg gjerne vil møte han hvis han vil seinere.

han har lest den men ikke svart, så får bare vente og håpe.

det med angsten synes jeg er så rart for hadde gjennomgang med psykolog for to uker siden, da sa hun at jeg ikke har antydning til angst. Og at kvalmen må være psyko-somatisk. Jeg er bare så lei av at den ødelegger livet mitt:/ 

Husk at psykologen kun ser deg når du er der, og da er man ofte i et annet "mind-set" enn man er når man er på sitt værste og mest tilfeldige (angstanfallene). Angst er ikke noe som forsvinner på 1-2-3 men noe man må jobbe med lenge, oftest over mange år siden tendensene henger igjen i visse situasjoner. Skjønner frustrasjonen din! Håper du får svar :) 

Skrevet
27 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Hørt noe?

Første gang vi skulle møtes. Ikke hørt noe enda.

Jeg skjønner det jo hvis han ikke hører fra seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...