AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg er 20 og bor nærme sentrum. Flyttet hit i fjor høst pga studier. Tar 3-4 min å gå til sentrum. Jeg er en festglad jente, men kjedelig når vi alltid må ha nachspiel hos meg. I begynnelsen var det greit, men er dritt lei nå. Synes noen andre kan ha nachspiel nå altså. Er vi på byen, så tar folk det som en selvfølge vi må hjem til meg. Fordi jeg bor så greit til. Har faktisk fått klage fra naboen og det er ikke noe greit. Vil ikke få dårlig rykte på meg fordi jeg er den festglade naboen. Men da sier folk "men vi skal ikke bråke og vi er rolige" sånn blir ofte ikke når fulle mennesker er samlet. Det jeg IKKE godtar er når de kommer hjem til meg når jeg ikke er på byen. Dinger på døra kl 2 på natta klare for nachspiel! Ringer de mobilen, så sier jeg bare" nei, ikke noe nachspiel her" så legger på. Makan til oppførsel da. Hater å bli vekket midt på natten. Hvordan kan jeg få folk til å skjønne jeg ikke vil stå for nachspiel mer? Liker ikke å være kjip, men er lei. Anonymkode: 49e52...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 29. januar 2016 #2 Del Skrevet 29. januar 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 og bor nærme sentrum. Flyttet hit i fjor høst pga studier. Tar 3-4 min å gå til sentrum. Jeg er en festglad jente, men kjedelig når vi alltid må ha nachspiel hos meg. I begynnelsen var det greit, men er dritt lei nå. Synes noen andre kan ha nachspiel nå altså. Er vi på byen, så tar folk det som en selvfølge vi må hjem til meg. Fordi jeg bor så greit til. Har faktisk fått klage fra naboen og det er ikke noe greit. Vil ikke få dårlig rykte på meg fordi jeg er den festglade naboen. Men da sier folk "men vi skal ikke bråke og vi er rolige" sånn blir ofte ikke når fulle mennesker er samlet. Det jeg IKKE godtar er når de kommer hjem til meg når jeg ikke er på byen. Dinger på døra kl 2 på natta klare for nachspiel! Ringer de mobilen, så sier jeg bare" nei, ikke noe nachspiel her" så legger på. Makan til oppførsel da. Hater å bli vekket midt på natten. Hvordan kan jeg få folk til å skjønne jeg ikke vil stå for nachspiel mer? Liker ikke å være kjip, men er lei. Anonymkode: 49e52...bf5 Du får gifte deg med meg. Jeg kan bli så sinna at hele jævla bydelen våkner midt natta. Det er det eneste slike mennesker forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. januar 2016 #3 Del Skrevet 29. januar 2016 Ring snuten neste gang de står på døra di. Kanskje de tar et hint da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 29. januar 2016 #4 Del Skrevet 29. januar 2016 Fortell det til dem en dag de er edru. Fulle folk som vil finne på noe sprell klokka 2 om natta, pleier ikke å være så mottaklige for dårlig nytt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 29. januar 2016 #5 Del Skrevet 29. januar 2016 Her må du bare sette hardt mot hardt. Neste gang dere er på byen, så si klart ifra det ikke blir noe nach hos deg. Folk får bli så sure de vil. Men ikke ok at du hele tiden må stå for nach. Skjønner godt det er irriterende. For ikke snakke om all ryddinga dagen derpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 29. januar 2016 #6 Del Skrevet 29. januar 2016 Du må jo bare si tydelig i fra. "Jeg syns ikke det er ok at dere ringer meg så mye på natta, for jeg er ferdig med å ha nach, har fått så mye klager og foretrekker å ta det rolig fremover". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #7 Del Skrevet 30. januar 2016 Hehe, evig problem for de som bor i sentrum tror jeg:P Men man har selvsagt lov til å si nei, og det synes jeg folk skal respektere. Ene bestevenninnen min bor i sentrum, og om vi skal ut er det alltid lettvint å kunne sette ting igjen hos henne, overnatte, osv. men jeg spør alltid om det er greit på forhånd. Og heldigvis tørr hun si det når det ikke passer eller rett og slett ikke vil, så ordner jeg meg med skyss/overnatting på andre måter. Hennes hjem, hennes regler:) Anonymkode: f5b3b...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #8 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg bor også midt i sentrum. Vennene mine vet at jeg er dritt lei av å ha nach og at jeg vil hjem å sove etter en bytur. Jeg måtte si fra streng en god del ganger, og selvom de prøvde å overtale meg "joooo, åh kom igjen, ikke vær så kjedelig, du skal jo ingenting i morgen åååå bare et par timer, ikke vær så partypooper" osv så har de heldigvis forstått nå at nei er nei og skaffer nach andre steder. Du må bare være streng Anonymkode: 9a3b1...4fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #9 Del Skrevet 30. januar 2016 14 timer siden, O.G. skrev: Ring snuten neste gang de står på døra di. Kanskje de tar et hint da? Lol Anonymkode: 0d0d9...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #10 Del Skrevet 30. januar 2016 Jepp, må bare være streng her. Det er nok det eneste som vil funke. Begynner nesten å angre på jeg flyttet til sentrum Men det er veldig lettvint å bo her mtp skole, butikk osv. Men går si strengt ifra nesten gang og ikke bryr hvis de blir sinna. Anonymkode: 49e52...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå