AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Hei, spm mitt er; jeg har hat sinnsykt vondt i niplene, de 3 siste dagen nå. Jeg har aldri hat vondt i nipler/bryster før. Jeg sliter også med pcos, har samboe vi har regelmessig samleie, uten prevs. Jeg har tidligere kjøpt graviditetstester hvis jeg opplever noe unormalt. Og det er like sure penger hver gang da de alltid er negative. Jeg ønsker ikke å ha noen forhåpninger, så jeg bare tenkte på dere som har vært/er gravide når merket dere å få vonde nipler/bryster? Og vet noen om det kan komme av noe annet? Nå har jeg aldri mensen så vet ikke når jeg evt skulle hat eggløsning. Anonymkode: 58129...1a0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Går ut fra at du er norsk....? Hvorfor i all verden sier du "niplene" da? Det heter ikke det. Det heter "brystvorter" på godt norsk, kvinne! Bruk ordet. Det er det dummeste jeg ser, når folk putter inn sånne engelske ord, som om det gjør saken noe bedre. Anonymkode: 528a8...93a 16
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går ut fra at du er norsk....? Hvorfor i all verden sier du "niplene" da? Det heter ikke det. Det heter "brystvorter" på godt norsk, kvinne! Bruk ordet. Det er det dummeste jeg ser, når folk putter inn sånne engelske ord, som om det gjør saken noe bedre. Anonymkode: 528a8...93a S e r i ø s t ? 👏🏼 Anonymkode: 58129...1a0 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går ut fra at du er norsk....? Hvorfor i all verden sier du "niplene" da? Det heter ikke det. Det heter "brystvorter" på godt norsk, kvinne! Bruk ordet. Det er det dummeste jeg ser, når folk putter inn sånne engelske ord, som om det gjør saken noe bedre. Anonymkode: 528a8...93a
Barenzrotta Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Deed pcos blir vel heller ikke gravide sånn uten videre uten behandling Så kanskje du bør starte der!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går ut fra at du er norsk....? Hvorfor i all verden sier du "niplene" da? Det heter ikke det. Det heter "brystvorter" på godt norsk, kvinne! Bruk ordet. Det er det dummeste jeg ser, når folk putter inn sånne engelske ord, som om det gjør saken noe bedre. Anonymkode: 528a8...93a Hvorfor kommer du inn for å bare kommentere det ene ordet da? Hm? Hele tittelen er skrevet på engelsk. Til neste gang kan du også kommentere innholdet i tråden, din gjøk. Anonymkode: f1de4...4ea 2
LongGone123 Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Hos meg betyr såre brysvorter eggløsning. Starter et par dager før EL og holder på i ca 3-5 dager, da i variert "styrke/grad". Nå da jeg ble gravid (2. barnet), vedvarte også de såre brystvortene litt lenger, før hele brystet ble ømt.
tiril123 Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Såre brystvorter betyr eggløsning her også..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: S e r i ø s t ? 👏🏼 Anonymkode: 58129...1a0 Nipler: Anonymkode: 2777a...9e5 10
Gjest incognita Skrevet 29. januar 2016 #10 Skrevet 29. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Går ut fra at du er norsk....? Hvorfor i all verden sier du "niplene" da? Det heter ikke det. Det heter "brystvorter" på godt norsk, kvinne! Bruk ordet. Det er det dummeste jeg ser, når folk putter inn sånne engelske ord, som om det gjør saken noe bedre. Anonymkode: 528a8...93a "niples" er ikke engelsk.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer du inn for å bare kommentere det ene ordet da? Hm? Hele tittelen er skrevet på engelsk. Til neste gang kan du også kommentere innholdet i tråden, din gjøk. Anonymkode: f1de4...4ea Tittelen burde vært kommentert på, fordi den var bare teit... Anonymkode: 3bca9...bbd 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 Hehe, før jeg gikk inn i tråden visste jeg det kun ville være kommentert på tittelen og ikke innholdet. Skjønner nesten ikke at folk orker å spørre om råd her, selv om det også er mange hjelpsomme på KG. Ts: jeg har bare hatt vondt i brystvortene etter EL frem til mens eller under graviditet. Er nok noe hormonelt som foregår. Anonymkode: 913b4...af9 1
Jolene Skrevet 29. januar 2016 #14 Skrevet 29. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nipler: Anonymkode: 2777a...9e5 (enig!) Hos meg betyr ømme brystvorter eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #15 Skrevet 2. februar 2016 Hos meg betyr også ømme brystvorter eggløsning. Jeg har også pcos. Jeg har vært gravid en gang, og da varte liksom eggløsnings-ømheten i brystvortene litt lenger (over en uke altså), før hele brystet ble ømt og tungt. Anonymkode: 128c5...04d
lollip0p Skrevet 2. februar 2016 #16 Skrevet 2. februar 2016 Ikke bry deg om de som stikker innom tråden for å lage kvalme :-) Jeg har også PCO, og etter vektnedgang har jeg klart å få kroppen på "rett kjøl". Dvs at jeg får eggløsning, dog ikke hver mnd. Men likevel sier gynekologen at de månedene jeg har kjenner ømme brystvorter betyr det at jeg har HATT eggløsning. Det han også forteller er at ømme brystvorter premenstruelt kommer av "progesterontoppen", og denne når toppen et par dager etter eggløsning. På min kropp stemmer dette godt mtp eggløsningstesting osv. :-) Så det kan godt hende du har hatt en sjelden eggløsning faktisk! Uten at jeg skal si det sikkert, ivertfall. Den mnd jeg ble gravid kjente jeg ømme brystvorter et par dager etter EL, og de ømme brystvortene forsvant like før IKM. Dette kunne dog ha sammenheng med at min graviditet gikk til grunne..
tiril123 Skrevet 2. februar 2016 #17 Skrevet 2. februar 2016 34 minutter siden, lollip0p skrev: Ikke bry deg om de som stikker innom tråden for å lage kvalme :-) Jeg har også PCO, og etter vektnedgang har jeg klart å få kroppen på "rett kjøl". Dvs at jeg får eggløsning, dog ikke hver mnd. Men likevel sier gynekologen at de månedene jeg har kjenner ømme brystvorter betyr det at jeg har HATT eggløsning. Det han også forteller er at ømme brystvorter premenstruelt kommer av "progesterontoppen", og denne når toppen et par dager etter eggløsning. På min kropp stemmer dette godt mtp eggløsningstesting osv. :-) Så det kan godt hende du har hatt en sjelden eggløsning faktisk! Uten at jeg skal si det sikkert, ivertfall. Den mnd jeg ble gravid kjente jeg ømme brystvorter et par dager etter EL, og de ømme brystvortene forsvant like før IKM. Dette kunne dog ha sammenheng med at min graviditet gikk til grunne.. Hmmm, dette stemmer ikke helt med det jeg erfarer. Jeg får ømme brystvorter dagen før eller på dagen jeg får positiv eggløsningstest. Dvs 1 eller 2 dager FØR EL...hm, kanskje det er individuelt?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #18 Skrevet 4. februar 2016 T-A E-N T-E-S-T Vi er ikke synske. I prøvetiden er det svært vanlig å innbille seg symptomer fordi man kjenner så godt etter. Ømme brystvorter fikk jeg når jeg hadde en betennelse i de etter en sen MA. Satans vondt. Ømme bryster fikk jeg rundt uke 10. Og da snakker vi ømme. Sånn at jeg måtte holde pppene med hendene når jeg gikk fordi det føltest ut at jeg hadde to steintunge gigantiske blåmerker som hang der. Anonymkode: fc741...317
lollip0p Skrevet 4. februar 2016 #19 Skrevet 4. februar 2016 Den 2. februar 2016 at 14.15, tiril123 skrev: Hmmm, dette stemmer ikke helt med det jeg erfarer. Jeg får ømme brystvorter dagen før eller på dagen jeg får positiv eggløsningstest. Dvs 1 eller 2 dager FØR EL...hm, kanskje det er individuelt? Det kan det godt være! :-) Jeg siterte bare min gynekolog hva han har fortalt meg.:-) Sist gang i forrige uke faktisk.:-) om det kan ha noe med min pco og gjøre, det aner jeg ikke! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå