Gå til innhold

Pelle seg i nesa vs øret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger tenkt på dette og lurer på hva dere mener.. Hvis man sitter og snakker med noen.. Uansett hvor det måtte være, og du plustelig merker at du klør i nesa, så unnskylder du deg (de fleste hvertfall) og klør tilbake mens ingen ser. Men om du klør i øret derimot, så klør man uten å tenke over det tilbake. Hvordan er det sånn at å grafse i nesa er fy-fy, mens øret ikke blir lagt merke til engang? Hva er deres tanker rundt dette?

Dette er et helt seriøst spørsmål og etter å ha spurt min samboer og eneste svaret jeg fikk var at "nesa er ekkelt" så har jeg fortsatt ikke mettet nysgjerrigheten.

Anonymkode: ed275...ff2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest incognita
Skrevet

Nesa er full av virus og bakterier. Det er ikke øret. Når det er sagt er begge deler litt udannet etter mitt skjønn.

Skrevet

Begge deler er en uting, men nesa er verst.

Har ikke for vane å klø meg verken i nesa eller øret - det får bare klø i vei til jeg har papir/q-tips tilgjengelig.

Gjest Ennasus
Skrevet

Tenker ikke over at folk klør seg i øret

bortsett fra når de får ørevoks under neglen og ser på det mens de fjerner det med fingeren.........

Skrevet

En kollega putter fingern i nesa og klør seg, hun kan gjøre det overalt, i lunsjen ute blandt kunder osv. Det virker ikke som hun tenker over det, jeg syns sånt er jævlig ekkelt egentlig samme med øret, tenk hvis ørevoks henger igjen på fingern😫😱ekkelt. Folk får bruke q tips når de er hjemme, og tørke seg i nesa på do. 

Anonymkode: d51e7...2f4

Skrevet

Jeg hverken grafser i nesa eller øret rundt andre, men om jeg klør så streifer jeg borti nesa eller øret uten å unnskylde meg.

Anonymkode: 7d185...a1c

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hverken grafser i nesa eller øret rundt andre, men om jeg klør så streifer jeg borti nesa eller øret uten å unnskylde meg.

Anonymkode: 7d185...a1c

Samme her.

Skrevet

Haha, jeg skal ærlig innrømme at jeg klør meg udiskret i øret om jeg føler behov for å klø.. Det var mens jeg gikk ute og grafsa meg i øret jeg kom på tanken at "hvorfor er dette greit, men ikke nesa, liksom..?" Jeg stapper ikke fingern i øret og klør meg hvor som helst, som under en middag eller på t-banen, men ute på tur med hunden eller under samtale med noen jeg kjenner er jeg ikke nådig mot et kløende øre :fnise:

Anonymkode: ed275...ff2

• Liker 1
Skrevet

I nesa er det bakterier og virus, det er det ikke i øret. Men jeg mener nå at det ikke ser pent ut å grafse seg i hverken øret eller nesa blandt andre. Det finnes diskret måter å gjøre det på.

Anonymkode: d560c...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...