Gå til innhold

Hvordan preger stormen deg der du bor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hos meg er det striregn og nesten horisontal, sterk vind. Ikke noen strømproblemer.

Anonymkode: 2fd44...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært litt vind og noen regnbyger men ikke noe utover det som er normalt i Bergen.

Anonymkode: 97aff...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blinket litt i lysene og er kraftig vind. Striregnet her i sted, så ga det seg litt, men nå er det tilbake igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å blåse litt noe, ellers er det ikke ille, mildt er det også. Bor i Bærum

Anonymkode: 94ad3...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer noen vindkuler innimellom, men vil ikke si det er skikkelig storm enda. Pøsregner for øyeblikket.

Lyset blinker innimellom, så har akkurat tent noen stearinlys sånn i tilfelle strømmen blir borte.

Bor på kysten av Sunnmøre

Anonymkode: 28572...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner litt. That's it.

Bor i Sør-Trøndelag, så har vel ikke kommet hit riktig enda om jeg har forstått alle de forskjellige storm-kartene riktig.

Anonymkode: 754a1...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet i styrtbøyer siden kl 2. I stuen er det noe kaldt, mye lyd i peisen og man hører godt vinden utenfor vinduene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det begynt å regne ganske mye nå, samt blåst opp litt. Bor nord langs mjøsa.

Anonymkode: 3c238...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sunnmøre er fergene innstilt, lyset kommer og går, det river bra i huset og i følge nyhetene er det 54m/s i styrke på vinden... Så merker da litt :P

Anonymkode: fcf24...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåser skikkelig på Østlandet. Hørte nettopp at søppelbøttene ute veltet. Er vel bare å gå ut og få de opp igjen med en gang 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sunnmøre er fergene innstilt, lyset kommer og går, det river bra i huset og i følge nyhetene er det 54m/s i styrke på vinden... Så merker da litt :P

Anonymkode: fcf24...7a0

med tanke på at orkanmålet starter rundt 32m/s så er det ganske heftig... Vil tro det merkes ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blåser godt og regner litt. Vært ute å løftet opp søplebøttene ett par ganger. Mannen vurderte å binde de fast om de falt ned flere ganger. 

Bor på Østlandet 

Endret av Simmis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raindrops

Holder til i Sør-Trøndelag. Lite action her enda, tror ikke det regner akkurat nå engang, sikkert stille før stormen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å krasje da et tre raste på vei ned på veien, jeg gasset på og kom forbi. Fikk kun en grein på taket av bilen. Akkurat nå preger været meg ved at det blafrer en del i lyset, så antar at strømmen kan gå. 

Anonymkode: 7ab48...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Har blåst masse i flere dager. Da jeg tok bussen i går merket jeg at den vinglet i vinden, og det var ikke noe særlig. Forth Road Bridge er stengt igjen, tak har blåst av skoler etc.. Men jeg har strøm og sitter trygt og godt inne, så jeg har det ganske greit foreløpig. Drar til England i morgen, og håper det er litt bedre der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...