herremann Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Jeg skal i middag på lørdag og har blitt bedt om å ta med salat. Hva er din favorittsalat, og hvor mye av de forskjellige ingrediensene trenger jeg for 12 personer?
Gjest Ennasus Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Tomatsalat! Den skal bugne SV tomater så du må se an de Sndre ingrediensene.. Skal liksom ikke være en grønn salat men en rød en så lite kinakål! 1kg gode tomater 1-2 pakke sukkererter i biter (ca 3 per sukkerert) 1-2 pakke reddik i halvmåne-skiver 4-5 årløk 1 stor rødløk finhakket 1-2 søt paprika samme str som sukkerertene 1/2 liten kinakål kappet fint en basilikumplante finhakket (bare bladene da) saft av 1 lime salt får alltid skryt for denne salaten
Atea Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Jeg elsker spinat med litt presset sitron, pepper, tomater og oliven. Hva er hovedretten?
Fredsmegleren Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 (endret) http://ifoodreal.com/mediterranean-quinoa-salad-recipe/ Denne har jeg servert flere ganger og bestandig blitt spurt om oppskriften. Pleier å doble den. Endret 29. januar 2016 av Fredsmegleren
herremann Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2016 3 timer siden, Atea skrev: Jeg elsker spinat med litt presset sitron, pepper, tomater og oliven. Hva er hovedretten? Hovedretten er gås og kenguru
visp Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 55 minutter siden, herremann skrev: Hovedretten er gås og kenguru Er det? Kenguru av alle ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå