Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bestilte meg eyelets frå Kreativ hobby før helga, og fekk desse i posten i dag, men skjønte ikkje heilt korleis eg skal feste dei til ark.... :-? Nokon som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. oktober 2004 #2 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du må vel ha et slikt eyelet verktøy til å slå de inni med, først lage hull så slå de inni hullet, hvis du skjønner. har aldri brukt eyelet jeg, bare sett andre bruke det masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. oktober 2004 #3 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dette har jeg klippet fra wwww.lissies.no Eyelets er det samme som maljer på norsk. De er laget av metall og er opprinnelig ment som hullebeskytter for klær og vesker av skinn. Da ble maljen hamret fast i hullene. Nå brukes maljer også innenfor kortlaging og scrapbooking. Man kan bruke maljer til pynt og til å tre bånd, tråd og andre typer fiber igjennom. Eyelets festes med spesialverktøy og hammer. Hull til eyeletten lages med spesialverktøy eller annet verktøy som laget passe stort hull. Eyelets finnes i mange størrelser. Den vanligste størrelsen brukt på kort og til scrapbooking er 1/8. Eyelets finnes i maaaange farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #4 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hmmm, får bestille sånt verktøy då.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå