AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Datteren har nylig fått en revmatisk diagnose, og som et ledd i behandlingen må hun trene hver dag. Hun er kjempeflink til å gjøre dette, men jeg ser at det er veldig tungt innimellom. Som hun sier "det er vanskelig å motivere seg til å trene når jeg har så vondt, men samtidig vet jeg at jeg ikke blir bedre før jeg får trent". Vi trener mye sammen, og har en intern konkurranse oss i mellom, og selv om dette motiverer litt, har jeg lyst til å gjøre litt ekstra for henne. Men så har jeg så dårlig fantasi, og behøver tips til små belønninger (ca hver 3.-4. uke i 6 mnd fremover) for å følge oppsatt treningsplan. Til nå har jeg kommet til: 25 stjerner: en blomst (bukett, dekorasjon, eller potteplante) 50 stjerner: en tur på kino 75 stjerner: en ny topp Noen tips? (Selv om hun får belønning gjennom å få en bedre helse og mindre smerter, er det hyggelig å gi en liten ekstra oppmuntring av og til, spesielt på tunge dager.) Anonymkode: 5e146...b52
Gjest Carressa Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Vet ikke alderen hennes eller hva hun er interessert i, men hva med spadag? Kan jo gjøres hjemme også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå