AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Del Skrevet 29. januar 2016 Min bestevenninne og hennes "eks" bestevenn har i en laaang periode nå hatt mange diskusjoner og situasjoner som vi begge liker å spekulere litt på. Bare fordi vi ikke skjønner hans tanker eller hva som får han til å si og gjøre masse rare ting vi aldri har vært borti før. Dette blir et langt innlegg så vær tålmodig. Det er sykt mye bra. (Syns hun og jeg) Min bestevenninne er en veldig sporty jente som til tider kan være litt guttejente. Så det å overnatte med guttevenner er noe hun ikke syns er et problem. Hun er en søt jente i midten av 20 årene, atletisk kropp. Han er en mindre pen mann(i mine øyne ikke attraktiv overhode) overvektig, ikke veldig, men nok til at det ikke er sexy (for meg eller for min venninne). Han er glad i friluft, men ikke typisk hennes drømmemann. Han er mao. freindzona og dette sa hun KLART ifra før de begynte å henge masse sammen. Det hele startet med at de begynte å henge mye sammen. Typ dra på fjellturer sammen og overnattet i telt sammen. Etter denne turen konfronterte han henne med hans følelser. DOG, han var IKKE forelsket i hun, men kunne se for seg mer enn vennskap med hun. Hun sa klart ifra at de samme følelsene hadde hun ikke for han. Så kom det vel til et punkt at de måtte sette vennskapet på pause for en stund siden han ikke kom noen vei. Dette var hans ide. Min veninne likte så klart ikke å miste en veldig god venn, så hun sendte han en melding om takk for en fin tid sammen. Meldingen var "litt" lang. 10 minutter etterpå dukker han opp på døra der hun bor. Han må ha råkjørt som faen da for å si det sånn, men begge bor i samme by. De ble så enige om å ta ting rolig. Så begynner det merkelige å skje. Han oppfører seg som en total sjalu kjæreste ovenfor henne. Typ råder henne fra å ha sex med andre gutter. Sier ting som "du kan ikke spise middag med han fordi da vil han tro at du vil noe mer..." Hun er kanskje ikke en person som er ute etter forhold for tiden så hun leker seg litt rundt. Han syns ikke noe om dette. Kaller hu tøs osv. Han kan be hu på middag til han og når hun kommer så har han dekket bordet med levende lys, dempet lyset og med klassisk musikk i bakgrunnen. En kveld skulle hun sove hos han siden siste buss var gått og da de begge sto på badet og pusset tenne, går han bak henne med "bulemagen" sin inntil ryggen hennes. Og hun reagerer å si "hvorfor må du gå helt inntil meg" "jeg liker å tease deg" "men jeg blir jo ikke teaset av dette" "fordi jeg syns det er godt. Vil du ikke at jeg skal ha det godt" WTF? Han er veldig på det med å si at han IKKE ER FORELSKET i henne. Dette sier han OFTE. Men han oppfører seg merkelig. Hun har sagt til han når han har sitti og spurt hun om hva slags gutter hun liker "jeg liker gutter som åpner dører og er gentlemen" Da har han fra da av begynt å åpne dørene for henne. Han innstiller seg til hva hun sier hun liker. Etter hvert begynte han å klikke for at hun snakket med en kompis av meg. Noe vi staget for å teste han. Og han gikk fem på. Hisset seg opp og frarådet henne til å møte han osv. Han inrømmer at han blir sjalu, men er ikke forelska. Så fikk hun jævlig nok til slutt etter at han til tider klikker i vinkel helt uten grunn. IKKE SOM EN VENN. Hadde de holdt på eller hatt et seksuelt forhold så ja. Da hadde vi skjønt det. Men han sier han bare vil være vennen hennes, noe han tydeligvis ikke klarer å være. Han har også ved mange anledninger spurt om hun ikke vil kysse han for å sjekke om hun liker han. Han sier at man blir ikke forelska før han kysser eller har sex. Dette i seg selv er ganske merkelig, for det virker som han tror hun ikke er sikker på hennes følelser for han. Han prøver så hardt med å få hun sjalu ved å si han skal på date osv. Han hadde vel møtt en dame på byen der de hadde stått og råklina osv. Noe INGEN som kjenner han ville trodd på, da han ikke er DEN typen til å gjøre sånt. Nå har de ikke like mye kontakt lenger siden hun sa ifra at nok var nok. De kunne ikke henge sammen fordi han alltid skulle si sine meninger og alltid ha en mening på alt hun sa og gjorde ifht til dating og andre gutter. Han har hver dag sendt henne melding og skrevet god natt og glad i deg osv. Selv om hun ikke svarer. I går var han tydeligvis hos en dame og bare hadde sex. De hadde møtt noen ganger. Han liker heller ikke ordet date siden hun har sagt tidligere at hun ikke liker ordet date. Vi sitter og ler oss skakk i hjel av denne gutten som seriøst ikke aner hva han føler og oppfører seg merkelig. Vi tror han juger om alle datene og at han bare vil gjøre henne sjalu. HVA skal til før han gir opp denne kampen?? Hva tror dere?? Kunne skrevet flere sider om alt rart han har sagt og gjort, men det tar tid! Anonymkode: d53fb...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faulkner Skrevet 29. januar 2016 #2 Del Skrevet 29. januar 2016 Syntes ikke dette var særlig morsomt. Stakkar fyr... Hva var poenget med innlegget? Virker mer som om dette er et innlegg for å gjøre narr av han enn å finne ut hvordan dere kan få han til "å gi opp" som du påstår. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Del Skrevet 29. januar 2016 2 minutter siden, Faulkner skrev: Syntes ikke dette var særlig morsomt. Stakkar fyr... Hva var poenget med innlegget? Virker mer som om dette er et innlegg for å gjøre narr av han enn å finne ut hvordan dere kan få han til "å gi opp" som du påstår. Hvorfor syns du synd på han? Fordi han oppfører seg som en idiot og tror han kan styre min venn og klikke for ting han ikke har rett til å klikke for. Anonymkode: d53fb...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 29. januar 2016 #4 Del Skrevet 29. januar 2016 Synes dere oppfører dere som noen drittsekker mot han. Dersom hun ikke har følelser for han, hvorfor legger hun opp til det? Ved å overnatte, komme på middag og lignende, så utnytter hun jo det at han har følelser for henne. Det er bare å ta litt avstand, men å gjøre narr slik dette innlegget gjør, synes jeg ikke noe om. Stakkars fyr. Hvem trenger fiender når man har sånne "venner" som dere? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 29. januar 2016 #5 Del Skrevet 29. januar 2016 freindzona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 29. januar 2016 #6 Del Skrevet 29. januar 2016 Stakkars fyren er jo bare kjempe forelsket, men tør ikke å si det til henne. Det beste hun kan gjøre er å droppe kontakten slik at han kan gå videre. Og det er ikke snillt å le av han, han prøver jo bare å vinne henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeemil Skrevet 29. januar 2016 #7 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg ville iallefall ikke ha terget en sjalu fyr som ikke tar nei for et nei. Be venninna di om å være forsiktig og kutt kontakten. Da har han iallefall en sjanse til å komme seg videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #8 Del Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, Jolene skrev: Synes dere oppfører dere som noen drittsekker mot han. Dersom hun ikke har følelser for han, hvorfor legger hun opp til det? Ved å overnatte, komme på middag og lignende, så utnytter hun jo det at han har følelser for henne. Det er bare å ta litt avstand, men å gjøre narr slik dette innlegget gjør, synes jeg ikke noe om. Stakkars fyr. Hvem trenger fiender når man har sånne "venner" som dere? Han inviterer henne og sier selv at han vil være venn med hu. Det er han som ikke vil gi slipp på henne. Etter at hun sa at de ikke kunne henge sammen med så maser han fortsatt på henne. Men ja, vi er en gjeng duster mot han, men av hvordan han oppfører seg mot min venninne så bryr jeg meg fint lite helt ærlig. Han ber om det selv. Og jeg blir irritert selv over hvorfor hun gidder å svare hans følelser, men hun sier selv at han er ganske manipulerende. Ikke vet jeg. Jeg står utenfor og bare hører alt det pisset han gjør og sier. Anonymkode: d53fb...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Del Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, The Silence skrev: Stakkars fyren er jo bare kjempe forelsket, men tør ikke å si det til henne. Det beste hun kan gjøre er å droppe kontakten slik at han kan gå videre. Og det er ikke snillt å le av han, han prøver jo bare å vinne henne. Skrev selv i innlegget at hun sa nok var nok men han vil ikke gi slipp for han er jo ikke FORELSKET som han sier.. så hva skal man tro da??? Anonymkode: d53fb...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny001 Skrevet 29. januar 2016 #10 Del Skrevet 29. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev selv i innlegget at hun sa nok var nok men han vil ikke gi slipp for han er jo ikke FORELSKET som han sier.. så hva skal man tro da??? Anonymkode: d53fb...7b3 Lol, hva tror du? Han sier jo selvfølgelig ikke at han er forelsket i henne, ettersom han fortsatt vil ha henne i livet sitt. Når han inviterer henne på middag, overnatting o.l. så må din venninne bare takke nei da. Så lenge de fortsetter å henge sammen så vil han ha et lite håp. Sikkert kjipt for henne å miste ham som venn, men slik er det bare. Kanskje de finner tilbake til hverandre senere når han har kommet seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #11 Del Skrevet 29. januar 2016 2 minutter siden, Jenny001 skrev: Lol, hva tror du? Han sier jo selvfølgelig ikke at han er forelsket i henne, ettersom han fortsatt vil ha henne i livet sitt. Når han inviterer henne på middag, overnatting o.l. så må din venninne bare takke nei da. Så lenge de fortsetter å henge sammen så vil han ha et lite håp. Sikkert kjipt for henne å miste ham som venn, men slik er det bare. Kanskje de finner tilbake til hverandre senere når han har kommet seg videre. Sier det til hun selv at hun må avvise han. Hun sier han er flink til å manilupere til seg viljen sin. Hun har jo sagt ifra til han at de ikke skal henge sammen mer til han har funnet ut hva han faktisk vil. Siden hun ble lei, men han fortsetter jo å ringe og sende nattameldinger... Anonymkode: d53fb...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Del Skrevet 29. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier det til hun selv at hun må avvise han. Hun sier han er flink til å manilupere til seg viljen sin. Hun har jo sagt ifra til han at de ikke skal henge sammen mer til han har funnet ut hva han faktisk vil. Siden hun ble lei, men han fortsetter jo å ringe og sende nattameldinger... Anonymkode: d53fb...7b3 Vær på vakt. http://fitsie.blogg.no/1414220141_stalking.html Anonymkode: 9510e...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 29. januar 2016 #13 Del Skrevet 29. januar 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrev selv i innlegget at hun sa nok var nok men han vil ikke gi slipp for han er jo ikke FORELSKET som han sier.. så hva skal man tro da??? Anonymkode: d53fb...7b3 Han sier jo det bare for å ikke skremme henne vekk ser jeg for meg. Han prøver heller å sjarmere henne og blir sjalu når hun er med andre menn. Han prøver å få henne sjalu ved å nevne erobringene sine. Det feiler jo helt for han, men fyren er sikkert litt desperat. Hun må bare la være å svare hvis han fortsetter å mase. Han gir seg til slutt når han skjønner at slaget er tapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #14 Del Skrevet 29. januar 2016 10 minutter siden, The Silence skrev: Han sier jo det bare for å ikke skremme henne vekk ser jeg for meg. Han prøver heller å sjarmere henne og blir sjalu når hun er med andre menn. Han prøver å få henne sjalu ved å nevne erobringene sine. Det feiler jo helt for han, men fyren er sikkert litt desperat. Hun må bare la være å svare hvis han fortsetter å mase. Han gir seg til slutt når han skjønner at slaget er tapt. Nettopp. Han virker ikke rasjonell, på en ikke-positiv mate. Anonymkode: 9510e...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 29. januar 2016 #15 Del Skrevet 29. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han inviterer henne og sier selv at han vil være venn med hu. Det er han som ikke vil gi slipp på henne. Etter at hun sa at de ikke kunne henge sammen med så maser han fortsatt på henne. Men ja, vi er en gjeng duster mot han, men av hvordan han oppfører seg mot min venninne så bryr jeg meg fint lite helt ærlig. Han ber om det selv. Og jeg blir irritert selv over hvorfor hun gidder å svare hans følelser, men hun sier selv at han er ganske manipulerende. Ikke vet jeg. Jeg står utenfor og bare hører alt det pisset han gjør og sier. Anonymkode: d53fb...7b3 Hvorfor ikke bare ignorere han? Er jo hennes feil som oppmuntrer til den type oppførsel. Det er lov å oppføre seg som voksne, ikke to 14-åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #16 Del Skrevet 30. januar 2016 Herregud. Venninnen din, og du, er jo direkte ondskapsfulle! Han fortjener så mye bedre. Og ikke lat som dere ikke har forstått for lenge siden at han er forelsket i henne, for så elendige sosiale antenner har ingen. Anonymkode: b8145...b50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 30. januar 2016 #17 Del Skrevet 30. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Venninnen din, og du, er jo direkte ondskapsfulle! Han fortjener så mye bedre. Og ikke lat som dere ikke har forstått for lenge siden at han er forelsket i henne, for så elendige sosiale antenner har ingen. Anonymkode: b8145...b50 Enig. Noen burde lære seg folkeskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 30. januar 2016 #18 Del Skrevet 30. januar 2016 Ignorer han. Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nmtt Skrevet 30. januar 2016 #19 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Venninnen din, og du, er jo direkte ondskapsfulle! Han fortjener så mye bedre. Og ikke lat som dere ikke har forstått for lenge siden at han er forelsket i henne, for så elendige sosiale antenner har ingen. Anonymkode: b8145...b50 Endret 30. januar 2016 av Nmtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #20 Del Skrevet 30. januar 2016 Den 29/01/2016 at 16.17, AnonymBruker skrev: Min bestevenninne er en veldig sporty jente som til tider kan være litt guttejente. Så det å overnatte med guttevenner er noe hun ikke syns er et problem. Hun er en søt jente i midten av 20 årene, atletisk kropp. Det hele startet med at de begynte å henge mye sammen. Typ dra på fjellturer sammen og overnattet i telt sammen. Etter denne turen konfronterte han henne med hans følelser. DOG, han var IKKE forelsket i hun, men kunne se for seg mer enn vennskap med hun. Hun sa klart ifra at de samme følelsene hadde hun ikke for han. Allerede her er det noe som skurrer,la meg se om jeg har forstått det riktig, han hadde følelser, men ikke forelsket? Betatt tenker jeg vi sier Så kom det vel til et punkt at de måtte sette vennskapet på pause for en stund siden han ikke kom noen vei. Dette var hans ide.Min veninne likte så klart ikke å miste en veldig god venn, så hun sendte han en melding om takk for en fin tid sammen. Meldingen var "litt" lang. 10 minutter etterpå dukker han opp på døra der hun bor. Han må ha råkjørt som faen da for å si det sånn, men begge bor i samme by. Jeg tenker vi sier det at venninen din ikke likte og miste noen som hun hadde rundt lillefingeren Så begynner det merkelige å skje. Han oppfører seg som en total sjalu kjæreste ovenfor henne. Typ råder henne fra å ha sex med andre gutter. Sier ting som "du kan ikke spise middag med han fordi da vil han tro at du vil noe mer..." Hun er kanskje ikke en person som er ute etter forhold for tiden så han leker seg litt rundt. Han syns ikke noe om dette. Kaller hu tøs osv. Han er så oppover ørene forelsket at han ikke vet sin arme råd, men den siste kommentaren var både unødvendig og stygt gjort av han Han kan be hu på middag til han og når hun kommer så har han dekket bordet med levende lys, dempet lyset og med klassisk musikk i bakgrunnen. En kveld skulle hun sove hos han siden siste buss var gått og da de begge sto på badet og pusset tenne, går han bak henne med "bulemagen" sin inntil ryggen hennes. Og hun reagerer å si "hvorfor må du gå helt inntil meg" "jeg liker å tease deg" "men jeg blir jo ikke teaset av dette" "fordi jeg syns det er godt. Vil du ikke at jeg skal ha det godt" WTF? Stakkars mann, på en måte synes jeg synd på han, men han prøver altfor hardt Han er veldig på det med å si at han IKKE ER FORELSKET i henne. Dette sier han OFTE. Men han oppfører seg merkelig. Dette er da løgnHun har sagt til han når han har sitti og spurt hun om hva slags gutter hun liker "jeg liker gutter som åpner dører og er gentlemen" Da har han fra da av begynt å åpne dørene for henne. Han innstiller seg til hva hun sier hun liker. Slik at hun skal få opp øynene for hvor fantastisk han er og så blir de sammen eller noe Etter hvert begynte han å klikke for at hun snakket med en kompis av meg. Noe vi staget for å teste han. Og han gikk fem på. Hisset seg opp og frarådet henne til å møte han osv. Han inrømmer at han blir sjalu, men er ikke forelska. Så fikk hun jævlig nok til slutt etter at han til tider klikker i vinkel helt uten grunn. IKKE SOM EN VENN. Hadde de holdt på eller hatt et seksuelt forhold så ja. Da hadde vi skjønt det. Men han sier han bare vil være vennen hennes, noe han tydeligvis ikke klarer å være. Han har også ved mange anledninger spurt om hun ikke vil kysse han for å sjekke om hun liker han. Han sier at man blir ikke forelska før han kysser eller har sex. Dette i seg selv er ganske merkelig, for det virker som han tror hun ikke er sikker på hennes følelser for han. Han prøver så hardt med å få hun sjalu ved å si han skal på date osv. Han hadde vel møtt en dame på byen der de hadde stått og råklina osv. Noe INGEN som kjenner han ville trodd på, da han ikke er DEN typen til å gjøre sånt. Nå har de ikke like mye kontakt lenger siden hun sa ifra at nok var nok. De kunne ikke henge sammen fordi han alltid skulle si sine meninger og alltid ha en mening på alt hun sa og gjorde ifht til dating og andre gutter. Han har hver dag sendt henne melding og skrevet god natt og glad i deg osv. Selv om hun ikke svarer. I går var han tydeligvis hos en dame og bare hadde sex. De hadde møtt noen ganger. Han liker heller ikke ordet date siden hun har sagt tidligere at hun ikke liker ordet date. Vi sitter og ler oss skakk i hjel av denne gutten som seriøst ikke aner hva han føler og oppfører seg merkelig. Vi tror han juger om alle datene og at han bare vil gjøre henne sjalu. HVA skal til før han gir opp denne kampen?? Hva tror dere?? Kunne skrevet flere sider om alt rart han har sagt og gjort, men det tar tid! Anonymkode: d53fb...7b3 Kort og godt han er så oppover ørene forelsket, og kjærlighet gjør som kjent blind, men jeg synes at den testingen som dere har prøvd ut var unødvendig gjort, dere risikerer da og såre han mer enn nødvendig. Det eneste som funker er og kutte kontakten tvert. Han kommer aldri til og ha sjangs på henne og dere burde hjelpe han slik at han slutter og pine seg selv. Hilsen en som prøvde like hardt i 18 måneder Anonymkode: 194b7...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå