Anciol Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Pleier å gi katten litt rå biff,kokt fisk eller kylling når jeg lager middag! Dette mener mannen min er tull og at jeg skjemmer bort katten unødvendig! Men hjemme hos meg var det vanlig å kaste biffkapp og rester av kjøtt og fisk til hundene og kattene vi hadde
TheGirlWhoWaited Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Hvis dyret får matrester som du får til overs til middagslaging, så kan da vel ikke dette gjøre noe som helst... 3
Kontormus Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Ernæringsmessig er dette bare bra, og jeg kan ikke se at det er å skjemme bort katten. Hvis det den får likevel ikke blir brukt ser jeg hvertfall ikke problemet. 4
Gjest Aucaman Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Hvis det ikke medfører noen som helst problemer for noen av dere (eller katten) så kan det vel ikke spille noen stor rolle om du gir den mat. Prinsippet "bortskjemt" når det kommer til dyr syns jeg bør handle om hvor store konsekvenser det har for deg. Det er jo ikke slik at katten får holdningsproblemer av å få restekylling.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Han er bare sjalu og misunnelig tenker jeg. Anonymkode: 9bb8a...823
Sandie Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Jeg tenker at det er helt greit,ser ikke noe problem med det.
Million Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Et øyeblikk siden, Sandie skrev: Jeg tenker at det er helt greit,ser ikke noe problem med det. Misunnelig blir man når andre har noe man selv ikke får eller har. Så du tror ikke mannen får biff selv, bare katta....? 1
Tabris Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Ernæringsmessig er vel dette antagelig bedre enn kornbasert tørrfor. 1
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 Synes ikke at det er noe galt. Tipper at mange synes vi skjemmer bort hundene våre når vi gir dem litt godsaker av og til, men hver familie gjør som det passer for dem. Så lenge det er mat som ikke er skadelig, giftig eller som dyra er allergiske mot så går det helt greit synes da jeg.
Anciol Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2016 Det er rester som ikke skal brukes til noe, så derfor tenker jeg at Pus kan få det! 1
Gjest Belle âme Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Kjæledyr er til for å skjemmes vekk 😍
EvaLena Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 Gjør det samme selv jeg, så det finnes nok mange bortskjemte katter rundtomkring 😻
Chiubi Skrevet 29. januar 2016 #14 Skrevet 29. januar 2016 Hva skal man bruke en katt til, hvis man ikke kan skjemme den bort? 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. januar 2016 #15 Skrevet 29. januar 2016 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Alenia Skrevet 29. januar 2016 #16 Skrevet 29. januar 2016 Er vel ikke noe problem for den å spise biffkjøtt ol som en skrev lenger opp her! Katter lever på mus og fugler ute i det fri... Han kan mene så mye han vil at du skjemmer den bort, men er det noe negativt det da? 😉 Er jo mat som uansett ikke skal brukes... Jeg gjør det samme med mine , men pleier å legge det i matskåla dems for å unngå tigging og at de hopper opp på kjøkkenbenker fordi de er på tokt etter mer 😇
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #17 Skrevet 29. januar 2016 23 minutter siden, Anciol skrev: Det er rester som ikke skal brukes til noe, så derfor tenker jeg at Pus kan få det! Mannen din er en premietulling. *) "For all del, vi kan da ikke la Pus bli bortskjemt! Da er det MYE BEDRE å la de deilige matrestene gå til spille!" *) I alle fall på dette området. Anonymkode: 533c8...734 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #18 Skrevet 29. januar 2016 2 timer siden, Million skrev: Misunnelig blir man når andre har noe man selv ikke får eller har. Så du tror ikke mannen får biff selv, bare katta....? Tenk litt lenger. TS anstrenger seg litt for å gjøre noe hyggelig for katten, det er den relle verdien av maten den får. Kanskje TS' mann savner at hun anstrenger seg litt for hans skyld? Anonymkode: d415a...d0e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #19 Skrevet 29. januar 2016 Synes han virker veldig smålig. Han er kanskje en slik som synes dyr er lite viktige og har behov for å markere det? Usympatisk. Anonymkode: f2a84...574 1
Anciol Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #20 Skrevet 29. januar 2016 Jeg anstrenger meg mye for gubben min, han får ferdig hjemmelaget middag hver eneste dag (er kantinedame), han får rene klær , lar han få sove middag mens jeg styrer med ungene . Etc, så jeg kan fint unne katten litt godt i hverdagen og! Kan stemme det han vil ikke ta katt til dyrlegen og vaksinere den, da han mener at det kopster for mye, så jeg bruker min egen lønn på å vaksinere katt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå