AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Er det noen som vet om det er mulig å rette et erstatningskrav for oppreisning, tort og svie, etter årevis med trakkasering i en privat sak? Jeg har blitt utsatt for det utroligste av noen gale naboer i årevis, og nå fikk jeg nok og har anmeldt disse. Jeg fikk et brev fra politiet vedrørende erstatning, men jeg kan i grunn ikke dokumentere for all den tid og energi disse har kostet meg. Noen som har noe erfaring, eller ideer på hvor jeg kan finne noe om dette? Det står mye om trakkasering i arbeidssituasjon, men ikke lett å finne noe i privatsaker. Anonymkode: 1e9e5...c85
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Nei, da har du ingen sak. Anonymkode: 06322...f86 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Jeg føler med deg TS. Lurer veldig på det samme. Å bruke så mye enegi av frustrasjon og negativ energi er utrolig slitsomt pga noen trakkaserer på urimelig grunnlag. Jeg vurdere å anmelde, det er bare det at jeg er redd vi ikke har godt nok personvern til å anmelde farlige mennesker. Disse menneskene er i stand til å gjøre hva som helst for å ødelegge livet ditt. Men vanskelig å bevise at de er farlige, da alt de har gjort er å trakkasere muntlig. Anonymkode: 04a61...226
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Et av kravene for å kreve erstatning er at du må ha lidt et økonomisk tap. Anonymkode: 15728...e1c 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Synes det er skremmende at "mennesker kan gjøre som de vil," ( satt i gåseøyne ) som ikke vi har rettsikkerhet i det hele tatt, men er "fritt vilt" Har noen på jobb som har trakkassert meg i åresvis, har holdt ut pga alene med barn, men kjenner nå jeg sliter litt psykisk. Håper det ordner seg for hi! Anonymkode: 61f03...65e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Ja det er trist at folk kan ture frem akkurat som det passer dem, misbruke andres tid og energi uten at de trenger å stå til rette for det. Apropos å stå til rette, jeg var i retten med disse trakkaseringsjevlene nå, de står å sverger på å si sannheten og juger så det renner av dem. OG alle skjønte det, dommer, meddommere og begge juristene, men får de noe konsekvens av det? Aner ikke, men de burde det.. Anonymkode: 1e9e5...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå