Gjest emer Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 (endret) Hvor finner dere stilinspirasjon? + Vet dere om noen svarte jeans som ikke mister fargen? Endret 29. januar 2016 av emer
Fredsmegleren Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 (endret) Finner inspirasjon på http://lookbook.nu der jeg følger folk som passer stilen min. Sorte bukser som holder fargen godt har jeg enda ikke funnet.. Endret 29. januar 2016 av Fredsmegleren 2
Gjest emer Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 5 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Finner inspirasjon på http://lookbook.nu der jeg følger folk som passer stilen min. Sotre bukser som holder fargen godt har jeg enda ikke funnet.. Tusen takk! :D
Tibbie Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Jeg bruker Pinterest og WeHeartIt. Liker førstenevnte best. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Bruker WeHeartIt, Elle bladene og minmote.no Jeg har noen bukser fra dr. denim, de har holdt seg i snart et år uten misfarging! Anonymkode: 21088...6a7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker WeHeartIt, Elle bladene og minmote.no Jeg har noen bukser fra dr. denim, de har holdt seg i snart et år uten misfarging! Anonymkode: 21088...6a7 De.denim farger jo helt sinnsykt av. Er alltid svart på både legger og lår før jeg får vaska den et par runder. Mylig jeansene er bedre enn de med stretch? Uansett, de fleste jeans holder fargen bedre om du vasker på vranga, ikke bruk tørketrommel på de og vask de så sjeldent som mulig Anonymkode: 3bd0a...b77
sol87 Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Mote har egentlig aldri interessert meg, i alle fall ikke etter den definisjonen "mange" har om mote (ha på et eller annet trashy merke som sikkert er kult fordi alle skal ha det). Men når det gjelder stil, blir jeg inspirert av gamle trender, filmer og barneklær (det siste høres perverst ut, så ikke tolk det feil). Jeg liker rett og slett klær som ser litt tullete eller barnslige ut. Når det gjelder jeans, har jeg hørt et eller annet om å legge dem i saltvann før vask for å bevare fargen. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette?
Gjest Ravna Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna
Fashionistaen Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Finner inspirasjon i en god del ting. Min største inspo er folk som jeg ser på gata og hvordan de kombinerer plagg. Ellers får jeg jo mye inspo gjennom endel av jobben min der jeg bl.a. ukentlig leser gjennom alle de største motemagasinene i Norge og ca. 60-talls norske fashionbloggene. Liker best Costume og Elle av de norske bladene. Av bloggere er det mange flinke. Følger også en god del av dem og utenlandske bloggere på insta som forøvrig har masse bra mote. Liker veldig godt street fashion fotografer og deres blogger, mye mer kreativt enn andre medier. Litt vanskelig å komme med konkrete råd når du ikke sier noe om hva slags stil du liker. Ellers har jeg ikke noe råd til jeans. Bortsett fra tekstilfarge for å farge jeansen
Hottrio Skrevet 30. januar 2016 #10 Skrevet 30. januar 2016 13 minutter siden, Fashionistaen skrev: Finner inspirasjon i en god del ting. Min største inspo er folk som jeg ser på gata og hvordan de kombinerer plagg. Ellers får jeg jo mye inspo gjennom endel av jobben min der jeg bl.a. ukentlig leser gjennom alle de største motemagasinene i Norge og ca. 60-talls norske fashionbloggene. Liker best Costume og Elle av de norske bladene. Av bloggere er det mange flinke. Følger også en god del av dem og utenlandske bloggere på insta som forøvrig har masse bra mote. Liker veldig godt street fashion fotografer og deres blogger, mye mer kreativt enn andre medier. Litt vanskelig å komme med konkrete råd når du ikke sier noe om hva slags stil du liker. Ellers har jeg ikke noe råd til jeans. Bortsett fra tekstilfarge for å farge jeansen Skulle gjerne jobbet sammen med deg deg og lest om klær, mote... damegreier!
Gjest emer Skrevet 30. januar 2016 #11 Skrevet 30. januar 2016 (endret) 44 minutter siden, Fashionistaen skrev: Finner inspirasjon i en god del ting. Min største inspo er folk som jeg ser på gata og hvordan de kombinerer plagg. Ellers får jeg jo mye inspo gjennom endel av jobben min der jeg bl.a. ukentlig leser gjennom alle de største motemagasinene i Norge og ca. 60-talls norske fashionbloggene. Liker best Costume og Elle av de norske bladene. Av bloggere er det mange flinke. Følger også en god del av dem og utenlandske bloggere på insta som forøvrig har masse bra mote. Liker veldig godt street fashion fotografer og deres blogger, mye mer kreativt enn andre medier. Litt vanskelig å komme med konkrete råd når du ikke sier noe om hva slags stil du liker. Ellers har jeg ikke noe råd til jeans. Bortsett fra tekstilfarge for å farge jeansen Takk for svar Jeg liker f. eks dette Endret 30. januar 2016 av emer
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #12 Skrevet 30. januar 2016 Finner inspirasjon for det meste på gata, elsker å sitte på trikken om morgenen å følge med på hva jenter har på seg, som ser bra ut. Utenom det kan jeg scrolle gjennom asos.com i timesvis å se på ting jeg syns er kult😁 Sorte jeans som beholder fargen: Kjøpe et par sorte jeans på h&m for to år siden (som jeg hadde liten tro på), men det er de beste sorte jeansene jeg har hatt. De er kullsvarte enda, superfin i formen. selv etter fler runder i vaskemaskinen på 60 grader har de holdt seg like fine. Styr unna jeans fra weekday og Bikbok, blir stygge etter en runde i vasken Anonymkode: 53914...1ae
ohdeergod Skrevet 31. januar 2016 #13 Skrevet 31. januar 2016 FInner inspirasjon ute på gata Syns det er gøy og inspirerende å se på jenter sin stil, for så å lage min egen stil utifra noe av det
Fashionistaen Skrevet 31. januar 2016 #14 Skrevet 31. januar 2016 Den 30.1.2016 at 2.23, emer skrev: Takk for svar Jeg liker f. eks dette *snip* Av norske liker jeg bl.a. følgende: -The sceptic -http://stylista.no/blog/bybenedicthe -darjabarannik -sjekk ut jentene fra elle sine blogger på elleblogg.no -hanneli sin instagram er fantastisk -http://the-northernlight.com/ -http://www.portablepackage.com/ -ninabuzzi.com -http://motesilje.com/ -http://vanessarudjord.no/stylebook/ -http://rodeo.net/styledevil/ Av utenlandske er det utrolig mye bra å velge fra Ut i fra stilen du beskriver, tror jeg du liker slik mote som du finner igjen på @jetsetbabe sin konto på instagram. Hun linker deg videre til mange andre instagramer med lik stil som jeg tror du vil like. Liker bl.a. også følgende utenlandske blogger: -the blonde salad -atlantic pacific -girl meets glam -pink peonies -extra petite -wendys lookbook -the satorialist for å nevne noen... Den 30.1.2016 at 1.54, Hottrio skrev: Skulle gjerne jobbet sammen med deg deg og lest om klær, mote... damegreier! Ja, er veldig morsomt og inspirerende å få lov til å jobbe med
Hottrio Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 37 minutter siden, Fashionistaen skrev: Ja, er veldig morsomt og inspirerende å få lov til å jobbe med Jeg kunne ha tenkt meg å jobbe i en klesbutikk også (dameklær), men det blir jo litt spesielt når jeg er mann selv.
Fashionistaen Skrevet 31. januar 2016 #16 Skrevet 31. januar 2016 @Hottrio Hvorfor skulle det være rart? Har jo bl.a. sett mange damer som jobber i herrebutikker, så da burde det jo greit omvendt også? Ellers er det jo mange butikker der de selger klær til både herre og dame som du kunne jobbet i. Da får du jo sett på dameklær samtidig som ingen reagerer mtp at de har herreklær der også 1
Hottrio Skrevet 31. januar 2016 #17 Skrevet 31. januar 2016 1 minutt siden, Fashionistaen skrev: @Hottrio Hvorfor skulle det være rart? Har jo bl.a. sett mange damer som jobber i herrebutikker, så da burde det jo greit omvendt også? Ellers er det jo mange butikker der de selger klær til både herre og dame som du kunne jobbet i. Da får du jo sett på dameklær samtidig som ingen reagerer mtp at de har herreklær der også Jeg vet det motsatte er vanlig ja, damer som jobber i herrebutikker. Men det blir litt spesielt med en mann i damebutikk allikevel. Det blir litt på samme måten som at damer kan bruke både kjoler/skjørt og bukser, mens menn kun får bruke bukser. På en måte... Jo det kunne gå an å jobbe i en butikk som selger klær til begge kjønn. Takk for hyggelig svar og forståelse!!
Fashionistaen Skrevet 31. januar 2016 #18 Skrevet 31. januar 2016 Et øyeblikk siden, Hottrio skrev: Jeg vet det motsatte er vanlig ja, damer som jobber i herrebutikker. Men det blir litt spesielt med en mann i damebutikk allikevel. Det blir litt på samme måten som at damer kan bruke både kjoler/skjørt og bukser, mens menn kun får bruke bukser. På en måte... Jo det kunne gå an å jobbe i en butikk som selger klær til begge kjønn. Takk for hyggelig svar og forståelse!! Ja, vet også at det er det mest vanlige. Men tror allikevel de fleste ikke hadde reagert på at en mann jobbet med dameklær, så lenge var behjelpelige, dyktige og ga god service. Er nok kanskje lettere å få en jobb på en butikk som selger klær til begge kjønn om man er mann, så tror kanskje jeg hadde satset på det om jeg var deg
Gjest hockeyfrue Skrevet 31. januar 2016 #19 Skrevet 31. januar 2016 Det er mye inspirasjon å finne på Instagram, mine favoritter er hannelim, stylemba, jennaisaacman, le21eme, songofstyle, lenaperminova og miraduma. Ellers leser jeg mye magasiner, norske og danske ELLE og Eurowoman er favorittene. Kan også sitte i timesvis på net-a-porter.com, der finner jeg alltid massevis av inspirasjon. Av sorte bukser som ikke mister fargen kan jeg anbefale både MiH Jeans og Frame Denim. De er utrolig gode, og fargen holder seg fin lenge!
Hottrio Skrevet 31. januar 2016 #20 Skrevet 31. januar 2016 19 minutter siden, hockeyfrue skrev: Det er mye inspirasjon å finne på Instagram, mine favoritter er hannelim, stylemba, jennaisaacman, le21eme, songofstyle, lenaperminova og miraduma. Ellers leser jeg mye magasiner, norske og danske ELLE og Eurowoman er favorittene. Kan også sitte i timesvis på net-a-porter.com, der finner jeg alltid massevis av inspirasjon. Av sorte bukser som ikke mister fargen kan jeg anbefale både MiH Jeans og Frame Denim. De er utrolig gode, og fargen holder seg fin lenge! Der ga du meg mange hint (inspirasjon) til å søke rundt etter klær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå