Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

I det siste har sambo vært veldig keen på analsex.

Jeg har prøvd dette en gang og det var meget smertefult.

Dagen etter ville han ha det igjen, men jeg sa jeg ikke ville.

Sambo masta og maste, helt til jeg ga etter. Igjen et smertefult samleie.

Neste samleie ville han igjen. Jeg blånekta, og det hele endte med at vi satt klissnakne i senga og kranglet om dette.

Han brauta ut noe sånn som: "Du liker meg ikke i senga du, eller tåler du bare ikke en hard og stor en i 2'ern?"

Jeg ble forbanna og la meg på sofaen.

Nå vil ikke sambo ha sex lenger pga dette og truer med å ha sex med andre jenter som liksom skal være mer "villige" og "livlige".

Jeg er visst bare helt "teit" som ikke liker analsex, for det gjør jo ALLE jenter :roll:

Skjønner ikke helt hva jeg vil ha svar på, men hvordan få han til å respektere å forstå at jeg IKKE VIL ha analsex????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slemt av han å ikke respektere deg.

Kan jo ikke være godt for ham, hvis det er vondt for meg.

Hvis jeg skulle gjort noe mot min vilje, ville jeg følt det som et overgrep.

IKKE gjør det!!!!

Gjest Jalileh
Skrevet
Slemt av han å ikke respektere deg.

Kan jo ikke være godt for ham, hvis det er vondt for meg.

Hvis jeg skulle gjort noe mot min vilje, ville jeg følt det som et overgrep.

IKKE gjør det!!!!

Jeg nekter nå å ha analsex. kommer ikke til å ha det heller. og nå nekter han meg sex :o

Skrevet

Vel, det er hans tap egentlig, han vet tydeligvis ikke sitt eget beste.

Mener han virkelig alvor, bør du nok tenke deg godt om :evil:

Skrevet

Det verste synes jeg var at han truer med å ha sex med andre jenter fordi du ikke ønsker analsex! :sjokkert:

Jeg tror jeg hadde tenkt meg godt om hvis jeg skulle fortsette å bo sammen med en sånn mann.

Han setter sine egne ønsker høyere enn at han tar hensyn til deg og den smerten analsex faktisk kan være.

Uff...

Skrevet

Han straffer deg med null sex fordi han ikke får det som han vil :o

Barnslig og respektløst av han.

Gjør som Sexysadie. Si du vil pule han i rompen før han får pule deg i rompen. Men dersom han går med på det og digger det er du jo like langt...

Er ikke bare-bare å dumpe han. Men stå på ditt du jente! Vil du ikke så skal du heller ikke. Får ikke du sex av han som straff gir han jo bare straff til seg selv også, han må en dag gi opp det opplegget. Går han andre steder for å ha sex, håper jeg virkelig du dumper han.

Skrevet

for noen skrekkelige beskyldninger, jeg er da ikke interessert i analsex med deg vel! :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er helt horribelt! Han ønsker å gjøre noe du synes er smertefullt, og ikke liker. Det ville være farlig nært et overgrep. Hvordan skal det gå i fremtiden når han ikke får viljen sin?

Skrevet

I all væla!!!! :o For en fyr! Dette hadde jeg aldri funnet meg i - en mann som hadde truet meg til smertefull sex på den måten og attpåtil straffet meg etterpå? Vel, jeg mener at man aldri skal gi opp når samlivet møter på en bomp i veien, men dette er som det sies over her, nær overgrep og helt uakseptabelt. Hadde min mann gjort noe sånn, fikk han være en annens mann i stedenfor.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den mannen der mangler respekt for deg kjære....

Vil du ha en sånn mann?

Når han truer med andre jenter, så ta igjen med han. Fortell han at du da vil ha sex med menn som respekterer deg og at du ikke vil ha analsex.

Skrevet

:o :o :o

Hva med å vise ham denne tråden?Kanskje ett og annet går opp for ham.

Sex er så mye,mye mer enn analsex og to som er glad i hverandre bør da ikke ikke ha noe problem med at akkurat den biten må vi droppe....At du synes det gjør vondt, bør være nok for ham. Man påfører ikke kjæresten sin smerte med vilje på den måten.

Skrevet

Et forhold handler om gjensidig respekt- noe dere ikke har. Be han vokse opp.

Skrevet

Får en ekkel følelse for mannen din, beklager men, han virker litt for drøy..Kansje du burde vurdere om du vil leve med en mann som viser seg og mangle både empati og sympati for deg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er horribelt at han truer deg med å finne seg andre livlige og villige jenter.

Det er faktisk ondskapsfullt!

Synes at du burde vurdere om du ønsker å fortsette i et slikt forhold.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er dette seriøst..? Trodde ikke normale menn truet kjærestene sine til analsex, i hvert fall ikke når du kan skilte med at det gjør VONDT. Har HAN hatt en "stor og hard en" opp i rompa, kanskje?

Vet i hvert fall at kjæresten min aldri ville presset meg til å gjøre noe jeg ikke ville. I noen tilfelle kan man tenke seg om og gi etter, men når man ikke kan nyte det og føler det nesten som et overgrep...? Blir feil på alle måter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vært i en nesten lignende situasjon som din.....og det føltes helt for jævlig at EXkjæresten min ikke viste vilje til forståelse og sympati for mine synspunkter og opplevelser....

Nei, tenk deg godt om du er villig til å leve med en mann som vil presse og true deg til å få igjennom sin egen vilje....

Skrevet
I det siste har sambo vært veldig keen på analsex.

Jeg har prøvd dette en gang og det var meget smertefult.

Dagen etter ville han ha det igjen, men jeg sa jeg ikke ville.

Sambo masta og maste, helt til jeg ga etter. Igjen et smertefult samleie.

Neste samleie ville han igjen. Jeg blånekta, og det hele endte med at vi satt klissnakne i senga og kranglet om dette.

Han brauta ut noe sånn som: "Du liker meg ikke i senga du, eller tåler du bare ikke en hard og stor en i 2'ern?"

Jeg ble forbanna og la meg på sofaen.

Nå vil ikke sambo ha sex lenger pga dette og truer med å ha sex med andre jenter som liksom skal være mer "villige" og "livlige".

Jeg er visst bare helt "teit" som ikke liker analsex, for det gjør jo ALLE jenter :roll:

Skjønner ikke helt hva jeg vil ha svar på, men hvordan få han til å respektere å forstå at jeg IKKE VIL ha analsex????

Dette er jo helt på trynet!

Sex er en gjensidig handling som skal være til glede for dere begge - ikke tvang, eller en vare man holder tilbake om man ikke får akkurat det man ønsker seg..

Her hadde dildobeltet vært til nytte... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...