Lanista1984 Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Fra November kommer jeg til å bli hjemme i Oslo for godt. Og da lurer jeg på om jeg skal skaffe meg en sånn familie. Jeg er trent, lukter godt, er omtenksom og vittig. Teller det? Jeg vil gjerne ha noen råd om hvordan man skaffer en slik familie jeg ser i jule-reklamer og slik. NAV kan ikke hjelpe med dette? Jeg er ikke så godt satt inn i systemer i dette landet. Tips og råd, helt enkelt. Fra 2017 vil jeg være familiefar. Hvordan? Takk.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 17 minutter siden, Lanista1984 skrev: Fra November kommer jeg til å bli hjemme i Oslo for godt. Og da lurer jeg på om jeg skal skaffe meg en sånn familie. Jeg er trent, lukter godt, er omtenksom og vittig. Teller det? Jeg vil gjerne ha noen råd om hvordan man skaffer en slik familie jeg ser i jule-reklamer og slik. NAV kan ikke hjelpe med dette? Jeg er ikke så godt satt inn i systemer i dette landet. Tips og råd, helt enkelt. Fra 2017 vil jeg være familiefar. Hvordan? Takk. Hvor kommer du fra? En annen planet? Anonymkode: 928c0...bc2 2
Lanista1984 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer du fra? En annen planet? Anonymkode: 928c0...bc2 Ja. Det er sånn.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Jeg forstod ikke helt greia, må jeg innrømme? Du ønsker å bli familiefar? Få egne barn? Og du vil ha det innen 2017? Du er klar over at man ikke kan trykke på en knapp bare, også bestilles dem rett med det samme?! Eller ønsker du en familie som gjør at du kan få utvidet ditt kontaktnettverk? Som du kan finne på ting med? Jeg lurer litt på hvor seriøst innlegget ditt er, egentlig. NAV har ingenting med noe av dette å gjøre, i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Dette synes jeg du skal gå og fortelle en lege på legevakta, alt i dag. Anonymkode: 22c88...d7b 2
Raven Emerald Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
Berentsens Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Du kan finne deg en dame, eller en mann da dersom du er homofil. Og så må dere jo starte prosessen med å få barn. 1
Fiberhusk Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Legg ut annonse på finn. Kanskje mange vil adoptere vekk familiene sine, sånn spesielt rundt juletider. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå