AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Jeg oppdaget dette i går, da skjermen hopper så vidt oppover når jeg scroller ned. Det er fryktelig irriterende, og jeg aner virkelig ikke hva som er problemet. Jeg har prøvd og huke av for "jevn scrolling", og så vidt jeg kan se oppstår problemet i andre nettlesere. Jeg installerte Windows 10 forrige uke, og Chrome har funket helt fint frem til i går. Jeg prøvde og se om det samme oppstod i Explorer og Windows Edge, og selv om det ikke skjer like mye der, så ser jeg noe hopping. Er det noen som vet hva dette kan være/hjelpe meg med å fikse det? Jeg er ikke spesielt flink med pc, så når sånne ting som dette oppstår, så er jeg helt grønn. Jeg har prøvd og google det, men finner ikke noe som hjelper. Anonymkode: b2fe5...633
ekkoet Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Det første jeg tenker på et skjermkortet, dersom man ikke har installert skjermkort med riktig driver kan slike bevegelser være hakkete. Harmonerer likevel ikke helt med at det funket fint like etter installasjon. Kan du prøve å undersøke denne, evt gjeninnstallere den. Det er typisk oppførsel på eldre maskiner før riktig driver er på plass.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 16 minutter siden, ekkoet skrev: Det første jeg tenker på et skjermkortet, dersom man ikke har installert skjermkort med riktig driver kan slike bevegelser være hakkete. Harmonerer likevel ikke helt med at det funket fint like etter installasjon. Kan du prøve å undersøke denne, evt gjeninnstallere den. Det er typisk oppførsel på eldre maskiner før riktig driver er på plass. Jeg har oppdatert driveren til skjermkortet (GEForce). Pc'en min er litt over 3 år, og funker veldig fint. Jeg formaterte den for ca en uke siden, og installerte win 10 på den etter det. Pc'en funket som ny, og gjør det fremdeles! Det er bare den irriterende "hoppingen" i chrome som ødelegger. Jeg kan bruke windows edge uten at det er like ille som chrome, men chrome er favoritten hehe. Jeg lastet ned GEForce experience, som skal oppdatere riktig driver ift min pc. TS Anonymkode: 90464...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå