Hadena Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 (endret) Jeg har prøvd å leite gjennom for å se om jeg finner en tråd med gode tips og triks til bryllupet, men jeg fant ingen. Vi trenger en tråd for å bli inspirert og dele gode ideer. Når bør det forskjellige tingene være gjort? Har du funnet noen fine bilder som inspirerer deg, ulike design eller pynt til lokale/kirke? Noen lure ideer det er lurt for "oss andre" å vite om? Dele noe som dere angret på at dere gjorde/ikke gjorde? Vært i et bryllup og opplevd noe bra/ikke så bra? Vi skal gifte oss og er på leting etter de gode ideene, inspirasjonen, ebay-linker, hvor-kjøper-man-ditt-og-datt, gode bryllupsbilder, ideer en vil vite om, tips til praktisk gjennomførelse, hvordan en bør arrangere bordplasseringen og alt en virkelig trenger å vite om bryllup fra A til Å. Vi tenkte å ha barna ved foreldrene til middagen, men at vi også lager et lite bord til de som de kan sitte å leke med, tegne og perle ved. Noe som ikke bråker så mye, men slik at de slipper å kjede seg. Vi skal ha et lite bryllup med ca 40 mann hvor nesten 10 er barn. Har lyst å kjøpe slike bokstavballonger til å bruke på bildene. Vi lurer på alt og vil så gjerne ha kule og fine ideer - vi har jo aldri gjort dette før. Hjelp oss, så hjelper vi hverandre! Endret 29. januar 2016 av Hadena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå