Gjest Badebuksa Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 (endret) Lydopptak tatt av diverse folk... Jeg irriterer meg grenseløst over det! En jeg ringte her en dag hadde nesten to minutter med babling før den kjære ringelyden kom. Enkelte tlfnummere er så ille at jeg holder tlf på avstand til jeg merker at det er et menneske som snakker "live" i andre enden. Og for ikke å snakke om den grusomme ventemusikken! Legekontoret her har hatt samme musikken i sikkert 10 år. Er det bare jeg som irriterer meg over sånt!? Endret 29. januar 2016 av Badebuksa
Rumle Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Nei, jeg irriterer meg også! Men, det som irriterer meg aller mest er når det ringer noen fra en sånn automatisk undersøkelse, så man faktisk snakker med et lydopptak! Toppen av frekkhet, spør du meg
Million Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Jeg har forståelse for at firmaer gjerne har en viss lengde på telefonsvarer-meldingen sin, for de vanligste spørsmålene folk har kan bli besvart der. Du trenger ikke prate med en person for å få svaret ditt bestandig, som for eksempel "butikken har åpent til klokken 16 på lørdager" eller "nyttårsaften har legekontoret stengt" og lignende. Jeg har opplevd mange ganger at jeg kan legge på etter å ha hørt telefonmeldingen, for jeg fikk svaret mitt der. Privatpersoner hører jeg sjelden meldinger fra, for dersom det kommer telefonsvarer, legger jeg som regel på da. Har uansett ikke bitt meg merke i noen som har for lange telefonsvarerbeskjeder blant privatpersoner.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Det er en ting jeg lurer på. Disse numrene er ofte de som er kostbare og som koster 6 kr pr minutt å ringe.Såkalte 800 nr eller femsifret nr. Betaler vi for å høre på disse opptakene også? Eller er det fra når vi får svar? Anonymkode: 00cb8...540 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Ringte one call nå. man må visst betale for venteperioden også. Anonymkode: 00cb8...540
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Man må betale for tiden man sitter i kø, men dersom din tur kommer før roboten er ferdigsnakka, blir det avbrutt. Det er ikke sånn at du må høre gjennom dette før du faktisk får prate med en person, dersom muligheten er der. Informasjonen til roboten er ofte der for å informere om at du kan finne informasjon feks på nettsider, slik at du kanskje ikke har behov for å ringe å bruke tid og penger på dette. Utrolig mange som sitter 20 min i kø for å få et svar som tar 1 min, og som står svart på hvitt på hjemmesiden til brukerstedet. Anonymkode: f8bef...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå