Gå til innhold

Hvem ville du ha delt livet ditt med?  

1. 1. Hvem ville du ha delt livet ditt med?

• Thomas Giertsen
      27
    • Arne Hjeltnes
      35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere ha valgt en spennende og sexy mann som Thomas Giertsen eller ville dere ha valgt Arne Hjeltnes som er i strålende humør hver dag?

Thomas = slem

Arne = Snill

Så får vi se om det er de snille eller slemme som vinner... hehe :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vet du hva, verden er da ikke så svart - hvit. :kul:

Skrevet

Å hjelpes, for noen alternativer. Velger ingen av dem helst. Og skulle liksom Giertsen være den "slemme"? han er jo _den_ pusekatten jo.

Skrevet
Ville dere ha valgt en spennende og sexy mann som Thomas Giertsen eller ville dere ha valgt Arne Hjeltnes som er i strålende humør hver dag?

Thomas = slem

Arne = Snill

Så får vi se om det er de snille eller slemme som vinner... hehe :o

Men ok, om den slemme er spennende, og sexy, så faller kanskje valget på han?! Får nemlig litt noia av gutter som smiler, og er fornøyd hele tiden. ;) Må ha litt action i hverdagen.

Skrevet

baaaaaaaaaaaaaahhhh... vet at Thomas er en fløtepus ... men han prøver nå å se litt kul ut.. men om han lykkes er en helt annen sak :P

Skrevet

Men ok, om den slemme er spennende, og sexy, så faller kanskje valget på han?! Får nemlig litt noia av gutter som smiler, og er fornøyd hele tiden. ;) Må ha litt action i hverdagen.

Hvorfor får du noia når de er snille og smiler hele tiden?

Definer ACTION i ett forhold plz! 8)

Skrevet

Sier som ole brumm: ja takk begge deler!

Vil ha en som er god og omtenksom. Men som også er barsk og psykisk sterk som gir meg utfordringer. Sexy? Det å være sexy starter på innsiden. Og da bør han være snill, grei, gi utfordringer, ta opp kamper med meg, gi meg trygghet, ha utstråling, kunne flørte, være krevende og givende. Og mye mer. Alt i en pakke.

Jeg var lenge misfornøyd med min samboer fordi han ikke var alt dette. Men finnes denne mannen jeg ville ha?

Gjest Ethereal
Skrevet

Har du glemt det tredje alternativet: å bli lesbisk? det hadde jeg seriøst vurdert :roll:

Skrevet

Hjeltnes,....jeg føler det ble overdose av Gjertsen etter torsdagsklubben,..

Skrevet

kan ikke avgi stemme for ville ikke ha valgt noen av dem...

Gjest Maikana
Skrevet

Da jeg gikk forbi Thomas Giertsen på Karl Johan en gang la jeg merke til at han var veldig høy.

Det er ikke så mange menn som er en del høyere enn meg, så jeg hadde nok tatt han, og heller satset på at han også kunne være i godt humør?

Gjest Liljedugg
Skrevet

Hvis jeg MÅTTE velge mellom en av dem, på en øde øy f.eks.? :o

Hadde håpet de fant hverandre og at det viste seg at de var homser....

Skrevet

Arne Hjeltnes! Har truffet ham og har sjelden møtt hyggeligere fyr faktisk! Hvis han er like hyggelig overalt hvor han reiser, må det være en fantastisk opplevelse å reise sammen med ham!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde helt klart valgt Thomas, kun fordi jeg har fått Arne helt i vrangstrupen etter det forferdelige programmet Klisterhjerne!

Skrevet
Hjeltnes' date='....jeg føler det ble overdose av Gjertsen etter torsdagsklubben,..[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Har møtt begge IRL, og synes Thomas er vel brei over rumpa (liker ikke når hoftene er bredere enn skuldrene på en mann!) og Hjeltnes - vel han er jo en liten smørbukk, omtrent så sexy som en hobbit.

Synes det var grusomme valg du fremsatte, men må jeg velge, velger jeg Thomas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...