Gå til innhold

Blokkere familie på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker av ulike grunner å blokkere de fleste i familien min på facebook. Men for at disse ikke skal bli fornærmet tenker jeg å si at jeg har slettet facebook om de spør. Jeg har også tenkt lenge på om jeg skal slette hele kontoen, men kommet frem til at jeg vil ha den litt lenger og heller slette en del på vennelisten. Vil de likevel kunne se at jeg er på facebook selvom jeg blokkerer dem? Kan man gjøre slik at man ikke dukker opp på facebook om noen prøver å søke deg opp? Vil de kunne se meg hvis vi er medlem av felles grupper eller har en felles venn?

Anonymkode: 005e0...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du blokkerer dem, vil dere ikke se hverandre i noen sammenheng. Men de vil jo likevel kunne finne ut at de er blokkert,  det er ikke så vanskelig. 

Skrevet
16 minutter siden, Invicta skrev:

Hvis du blokkerer dem, vil dere ikke se hverandre i noen sammenheng. Men de vil jo likevel kunne finne ut at de er blokkert,  det er ikke så vanskelig. 

Hvordan vil de kunne finne ut av det?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan ha en lurekonto 😜 

Jeg har 2 kontoer på fb og ingen vet hva jeg kaller meg på den ene. Fra den kontoen kan jeg sjekke ut litt av hvert 😜😂

Anonymkode: 0855a...105

• Liker 1
Skrevet

Tror ingen av dem har en lurekonto eller kommer til å tenke i de baner for å sjekke om jeg er på face. Har sagt lenge at jeg vurderer å slette kontoen og kommer no til å slette helt etterhvert.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakke med noen som er venn med deg på fb. Søke etter deg uten å være innlogget. Ha en ekstra konto. 

• Liker 1
Skrevet

Signerer Invicta. De vil ganske lett kunne finne ut om du ikke har slettet kontoen din, men bare blokkert de. 

Hva med å lage en egen gruppe med retriksjoner hvor du kan legge disse familiemedlemmene?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...