Gjest love songs collecter Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har lyst til å få brent en cd med fine kjærlighetssanger... Sånne evighetsvarende HIT-sanger-dere vet... Jeg kommer bare ikke på dem :oops: Hvem må jeg ha med?? Vil også ha med noen gamle HITS (kke nødvendigvis love songs) fra 80 og 90 tallet... Har så store problemer med å komme på dem (navn på melodi og gruppe/artist)... Har dere noen gode tips?? Og hvor kan jeg høre dem (på nettet)?
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Richard Marx- Right Here Waiting Bryan Adams- Have you ever really loved a woman Bryan Adams- Heaven Darren Hayes- Insaitable Josh Groban- You raise me up Whitney Houston- I Will Always Love You The Calling- Wherever you will go Wyclef Jean feat. Mary J. Blige- 911 LeAnn Rimes- Can`t fight the moonlight
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Og så en jeg elsker: Jessica Andrews med I Will Be There For You
Suzy Skrevet 13. oktober 2004 #4 Skrevet 13. oktober 2004 Heart - Alone Foreigner - I can't fight this feeling Janis Ian - Love is blind Rainmakers - No Romance Rainmakers - Small Circles Rainmakers - Something to remember me by Cat Stevens - Last love Song ... bare noen jeg syns er fine
Sommerfugl83 Skrevet 13. oktober 2004 #5 Skrevet 13. oktober 2004 Sahra McLaclan- Angel Aerosmith- I don`t wanna miss a thing The Cardigans- Love fool Hmm... har ikke cdene mine her så kommer ikke på fler nå jeg...
Tosca Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 Tommy Nilson - Opna din dør Shania Twain - From this moment Elton John - The way you look tonight Kommer ikke på flere i farten.....
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2004 #9 Skrevet 15. oktober 2004 Jon Bon Jovi- Always Bryan Adams- Everything I Do I Do It For You Darren Hayes- Insaitable Jessica Simpson- With You LeAnn Rimes- How Do I Live Cyndi Lauper- Time After Time
Gjest Butterflygirl Skrevet 15. oktober 2004 #10 Skrevet 15. oktober 2004 Berlin- Take my breath away Mariah Carey- Without you Celine Dion- The power of love whitney houston- i have nothing
bluebird Skrevet 15. oktober 2004 #11 Skrevet 15. oktober 2004 Beverly Craven - Promise me Linda Ronstadt & Aaron Neville - All my life Roberta Flack & Maxi Priest - Set the night to music Starship - Nothing's gonna stop us now Ten Sharp - You Michael Learns To Rock - The Actor Maria McKee - Show me heaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå