Gå til innhold

Skjule venner facebook HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Typen min og jeg har begge skjult venneliste slik at folk kun kan se felles venner.

MEN! Han har nylig lagt til en jente (jeg spurte, han svarte) som jeg ikke er venn med på face. Når jeg går på hennes profil ser jeg ikke at de er venner der. Selv om jeg og jenta er venn med typen min. Dette burde komme opp på felles venner men det gjør det ikke. (Jeg og hun jenta hadde andre felles venner jeg kunne se, men kunne ikke se typen min) 

Dobbeltsjekket med en annen typen er venn med og ikke jeg, og på hans profil kommer typen opp som min felles venn. 

Hva er dette for noe tull? Føler ugler i mosen. 

Anonymkode: 9238d...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fins det innstillinger hvor man kan skjule spesifikke vennskap for noen? 

Har tidligere hatt litt problemer i forholdet som får dette til å knyte seg litt i magen..... Det var ikke meningen at jeg skulle vite dr var venner. Ved en tilfeldighet tok jeg hsn litt på sengen og sa de hadde blitt venner på face. 

Skrevet

Er det mulig å skjule en spesifikk felles venn?

Skrevet

Det er så rart. Typen min kommer ikke opp som felles venn på hennes profil... men andre felles venner gjør det.

Og ser han på felles venner på alle andre profiler utenom hennes...... 

What. 

Skrevet

Det er mye tull med Facebook. Jeg får ikke opp barna mine som felles venner hvis jeg går inn på en annen venn. De skjuler ikke hverandre. Når jeg går inn på profilen til denne vennen så ser jeg andre felles venner, men ikke barna mine.

Skrevet

Har fått venninner til å sjekke fra deres konto også. De kan heller ikke se han som felles venner hos denne jenta..... 

Gjest Raindrops
Skrevet

Men hva er du egentlig redd for her da?

Skrevet

At han lyver for meg og skjuler flere ting. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han lyver for meg og skjuler flere ting. 

Du sier dere begge har skjult venneliste. Vil det si at du ikke ser hans venneliste eller har han åpnet for deg?

Anonymkode: 45340...4e8

Skrevet

Er det mulig at han ikke har henne som venn lenger? 

Skrevet

Har hun godkjent venneforespørselen hans da? Høres veldig rart ut.

Skrevet

Tror dette bare er en "bug" i facebook som er litt tilfeldig. Jeg har lagt merke til det flere ganger faktisk at folk jeg vet er felles venner ikke kommer opp hos hverandre. Senest for noen dager siden var en venninne med det som er hennes bestevenninne og de tagget hverandre i statuser og bilder osv. Gikk inn på "bestevenninnen" som jeg ikke er venn med bare fordi jeg var nysgjerrig på hvem hun var og min venninne sto ikke på listen over felles venner. Spurte min venninne bare av rein nysgjerrighet og hun skjønte det ikke hun heller. De var venner på hennes facebook.

Dette er heller ikke første gangen jeg har lagt merke til sånne ting så mest sannsynlig er det helt tilfeldig og bare en "feil" i facebook.

Skrevet

Jeg og kjæresten min har begge skjult venneliste, men har åpent for hverandre. (Man kan jo velge hvem som skal se vennelisten)

Min bror har derimot helt skjult venneliste, og når han blir venn med en jeg er venn med som også har skjult venneliste, vil det ikke komme opp som felles venner. Altså hvis begge har skjult venneliste.

Anonymkode: ea272...1f7

Skrevet

Har lagt merke til at det er sånn med noen. Tror det er helt tilfeldig facebook bugs.

Anonymkode: 44397...4ae

Skrevet

Vi har begge inatillinger på slik at folk kun kan se felles venner.

Syntes det var så rart at jeg ikke så han som felles venn hos henne, men så andre felles venner...

Er helt sikker på at han er venn med henne ja. Kanskje bare en bug, men veldig tilfeldig at det var bug akkurat med hennes profil.... 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har begge inatillinger på slik at folk kun kan se felles venner.

Syntes det var så rart at jeg ikke så han som felles venn hos henne, men så andre felles venner...

Er helt sikker på at han er venn med henne ja. Kanskje bare en bug, men veldig tilfeldig at det var bug akkurat med hennes profil.... 

Men han har åpent for deg, slik at du kan se hans venneliste? 

Anonymkode: 45340...4e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...