Gå til innhold

Skal bli blond, men skal jeg vente til at det har vokst til den lengden jeg vill ha føre jeg gjør det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er har jeg min naturlige hårfarge som er mørke blond. Men jeg vil gjerne bli blond, tenkte å stripe meg til frisøren. Nå har jeg hår ned til puppene, men jeg vill gjerne spare sånn at jeg har hår ned til korsryggen. Så det store spørsmålet er om jeg burde vente til jeg har spart ut håret til den lengden jeg vill ha føre jeg striper det ? Får hvis jeg striper det så må jeg jo klippe det oftere får at det ikke skal bli slitt.

Hva synes dere, er det noe vits i å vente eller skal jeg bare gjøre det nå ?  :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha det mørk blondt, det er jo så fint! Og så holder håret seg mye sunnere og sterkere.

Anonymkode: a3a82...830

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha det mørk blondt, det er jo så fint! Og så holder håret seg mye sunnere og sterkere.

Men jeg har sånn typisk kommune farge, føler meg ikke akkurat så fresh :P

Skrevet

Det kommer til å ta ganske lang tid å spare det ned til korsryggen(hvis håret ditt i det hele datt har evnen til å vokse så langt) så jeg ville kanskje gjort det så fort du vil. Håret vokser jo uansett, og man må ta etterveksten :) 

Skrevet
12 timer siden, malla1992 skrev:

Men jeg har sånn typisk kommune farge, føler meg ikke akkurat så fresh :P

Synes såkalt kommunefarget hår kan være kjempefint hvis man har vakkert hår i utgangspunktet. Når håret er sunt og sterkt, blir det vakkert uansett farge, istedefor å bleke det, og det blir mer slitt, pluss at du må kanskje bleke det jevnlig, som igjen sliter ennå mer på håret. Men det er jo selvsagt opp til deg. Sola bleker også håret naturlig om sommeren.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes såkalt kommunefarget hår kan være kjempefint hvis man har vakkert hår i utgangspunktet. Når håret er sunt og sterkt, blir det vakkert uansett farge, istedefor å bleke det, og det blir mer slitt, pluss at du må kanskje bleke det jevnlig, som igjen sliter ennå mer på håret. Men det er jo selvsagt opp til deg. Sola bleker også håret naturlig om sommeren.

Sant, men føler jeg er så trist med min egen farge. Føler jeg kommer så mye mere frem når jeg er lys :)

Gjest Belle âme
Skrevet

*Vil

Men anyway, om du skal ha blondt hår, må du vel bleike det? Det kan jo slite veldig på håret? Har ei venninne som mista så inni satan med hår når ho bleika det. 

Skrevet
39 minutter siden, Fireproof skrev:

*Vil

Men anyway, om du skal ha blondt hår, må du vel bleike det? Det kan jo slite veldig på håret? Har ei venninne som mista så inni satan med hår når ho bleika det. 

Med jeg har mitt naturlige hår, da er det enklere. Det skader  ikke så mye, som det ville gjort hvis jeg hadde hatt lag på lag med farge, for så å stripe det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...