Gå til innhold

Kanebo 38 er oppskrytt!

Lilleba

Anbefalte innlegg

Ja, det mener jeg!

Etter god omtale her inne, gikk jeg til innkjøp og har prøvd den i mange uker.

A. Den drysser (om enn bare litt), når jeg tar den på.

B Men det verste er at når den vaskes av i varmt vann, så klistrer den seg til huden rundt øynene i små flak, så jeg må vaske og vaske og vaske- rundt øynene. Kan umulig være bra for den sarte huden der?

Er det bare jeg som har hatt slike problemer med denne mascaraen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjøpte den selv nettopp for å prøve og jeg er nå ganske fornøyd. Det eneste jeg ikke liker er at den ikke gir vippene mine noe særlig volum.

Den kan drysse litt i løpet av dagen, men ikke når jeg tar den på.

Ellers så fjerner jeg den ved å bløte opp maskaraen med en vaskeklut. Drar den så av vippene med neglene (problemet er at den da havner under neglene). Dersom det blir noe igjen rundt øynene får jeg vasket det av med kluten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda har brukt den endel.. og ja man må være nøye med å vaske den av seg ellers loer den.... men den holder bra og man blir ikke svart under øynene... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noen av de problemene der.

Jeg synes også det er dumt at den ikke gir vippene så veldig fylde, men det får ikke hjelpe så lenge den er så effektiv som den er.

Når jeg tar den på drysser den ikke. Kanskje det er at du tar på litt for mye?

Og når man skal ta den av skal du først bløte den opp på vippene og dra den av vippene, ikke nedover øynene. Selv pleier jeg å fjerne den i dusjen morgenen etter og det er kjempeenkelt. Dusj ansiktet litt og vent litt før du bruker fingrene til å dra den av vippene. Hadde selv problemer med å fjerne den helt til jeg prøvde dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde litt problemer med en gang jeg begynte å bruke denne maskaraen, men man må finne sin egen teknikk å påføre den med. Når maskaraen er helt ny tørker jeg av den litt med papir før bruk, + at jeg bruker god tid og er veldig nøye når jeg tar den på. Da er det få maskaraer du får et bedre resultat med, det er ihvertfall min mening!

Til festbruk går det an å legge et ekstra lag med en volum-maskara over kanebo sin 38 c, for å få litt mer volum i vippene. Dette funker bra for meg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...