Gå til innhold

Hva gjør du hvis du er på fest og sitter å snakker med en av motsatt kjønn som har dårlig ånde?  

1. 1. Hva gjør du hvis du er på fest og sitter å snakker med en av motsatt kjønn som har dårlig ånde?

• Du prøver å ignorere det og late som ingenting
      6
    • Du sier det til ham/henne
      1
    • Du prøver forsiktig å hinte litt
      1
    • Du flytter deg bort fra ham/henne
      6

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva gjør du hvis du er på fest og sitter å snakker med en av motsatt kjønn som har dårlig ånde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om man nettopp har spist noe mat. Da er det ok, men vil alikvell ikke sitte helt oppi henne. Men hvis hun nettopp har kommet der og burde vært "stelt og klar" så hadde jeg nok trekket meg litt mer unna henne.

Skrevet

Jeg ville aldri sagt noe som helst om dårlig ånde til en person jeg ikke kjenner, og som jeg sannsynligvis ikke kommer til å se igjen. Og å ha dårlig ånde én gang betyr ikke at man har dårlig ånde bestandig, jeg ville antatt at hun hadde spist noe som luktet slik.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke alltid så morsomt å være den som har dårlig ånde - jeg har det omtrent bestandig uansett hvor mye jeg pusser tenner og tunge, gurgler med munnvann (prøvd alle typer) og bruker tanntråd.

Er ikke gitt at man har dårlig ånde på grunn av at man har dårlig munnhygiene hvilke mange ser ut til å tro.... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...