Sambo Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 I kveld er enda ikke min sambo kommet hjem. Hva skal jeg bedrive? Dette er meget forstyrrende og heseblesende Han sa han skulle på forrestningsmiddag med sin sjefs' sambo.. Middag for to. Skal jeg liksom bli bekymret eller hva? Dere som er sambo kan svare her Dere andre kan holde deres lange neser unna
Gjest Madam Felle Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Eh, med samboeren til sjefen? Er hun ansatt i firmaet? Er hun det, så kan det jo hende hun gjør en del avtaler og sånt. Men er hun ikke ansatt i firmaet, så hadde jeg spurt hvorfor. Og jeg skulle hatt et skikkelig svar, for forretningsmiddag, hadde ikke vært godt nok svar. Men da måtte han forklart meg hva de skulle snakke om.
Rio Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Hehe, tror du har bare registrert deg her for å lage liv.
Sambo Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2004 Neida ingen fare nå er han kommet hjem og han har fortsatt alle klærne på så jeg tror det gikk bra med forretningsmiddagen hans satser på at JEG får middag neste gang ellers blir det bråk :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå