Gå til innhold

Pen og veltrent jente på snart 22 år som aldri har hatt kjæreste - hva er galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en jente på via en organisasjon vi begge er med i. Hun er over middels pen, trener mye (og har fin kropp), musikals, smart (studerer ogs et hardt studie) og omgjengelig (men samtidig litt usikker på en søt måte.). Hun har tilsynelatende "alt".

Vi begynte å treffes for tre uker siden, og for to dager siden kom vi i snakk om dette med tidligere forhold. Hun har ALDRI hatt kjæreste/langvarig forhold! Visstnok bare datet en del , men det hadde ikke blitt noe mer.  Dette får meg til å lure på om det er noe som er galt? Erfaringsmessig har jo alle de pene jentene enten hatt langvarige forhold, eller så er de i et. Jeg klør meg mye i hodet og lurer på om hun kanskje har dårlige sider som vil komme frem etter hvert. Faktisk har jeg begynt å miste litt lyst pga. av dette. Hva tenker dere at kan være årsaken til at hun aldri har vært i forhold? Det blir litt spesielt for meg. Og kan hun på tross av dette være verdt å satse på? 

Hilsen mann på let ;)

Anonymkode: cfa2a...b43

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

kan jo være på grunn av usikkerheten hennes sm du nevner 

Skrevet

Kanskje hun er kresen? Trenger ikke nødvendigvis å være noe galt. 

Skrevet

Det enkleste er bare å stikke av. Ikke bry deg.

Anonymkode: 8bccb...53c

Skrevet

Kresen, usikker, sjenert eller så har hun aldri tatt initiativ til å treffe menn.

Anonymkode: 52dea...680

• Liker 3
Skrevet

Når jeg tenker meg om kjenner jeg flere veldig pene, smarte og hyggelige jenter som aldri har vært i noe langvarig forhold, nettopp fordi de har så mye gående for seg at de vil ikke "ta til takke" med noen. Eller så har hun kanskje ikke hatt noe behov for å ha et langvarig forhold. Synes det er dumt om det er en avgjørende faktor for at du ikke vil noe mer hvertfall :P

Skrevet

Det er ikke en selvfølge at pene og veltrente får enkelt kjæreste eller har hatt kjæreste. Kanskje hun ikke tar hvem som helst eller har funnet en hun har fått følelser for? Kanskje hun er usikker på seg selv? Kanskje hun ikke har hatt tid til kjæreste eller ikke brydd seg om det? Hun er tross alt bare 22 år. Mange nyter singellivet også :) 

Skrevet

Jeg har bare vært i ett forhold før, det varte ikke et år engang. Ikke noe galt med meg, jeg liker bare ikke tanken på forhold. Menn er så klengete :laugh: Dessuten jobber jeg veldig mye, føler ikke jeg har spesielt tid til et forhold akkurat nå. Så jeg kan sikkert etterhvert bikke 30 uten å ha vært i mer enn ett forhold. Det betyr heller ikke at noe er galt, folk er forskjellige. Jeg liker å klare meg selv, andre må leie kjæresten når de skal på do.

• Liker 1
Skrevet

Hun er 22 år og ikke vært i ett forhold ennå..blir irritert av tankegangen din.Antagelighvis fortjener du henne ikke med de fordommene du viser.

Hun er kun 22.

Hun er ei oppegående jente med sunne verdier.med andre ord trenger hun ikke en guttehvalp i hæla.Hun klarer seg selv.

Tommel opp for henne,

Anonymkode: 3bf52...ac7

• Liker 26
Skrevet

Kresen. Har blitt avvist av dem hun har vært forelsket i, og muligens prøvd å bruke lang tid på å få dem tilbake etterpå. Og ikke vært fornøyd med dem som var forelsket i henne.
Ingenting galt i det, men kjærlighetslivet blir litt treigt.

Anonymkode: 2d7cf...b98

• Liker 3
Skrevet

Kan være hun stiller høye krav og venter på en perfekt som aldri dukker opp.

Anonymkode: a8ce0...6ed

Skrevet

Trenger da ikke vært noe galt! Skjønner ikke hvorfor folk spekulerer i sånt.

For det første.Hun er ung: 22 år.Da jeg var 22 datet jeg mye og hadde ikke som mål å få meg kjæreste.Ikke alle drømmer og langvarige forhold i den alderen.Og hvis hun samtidig tar et krevende studium kan det hende hun har nok med det.

• Liker 5
Skrevet

giphy.gif

Anonymkode: de076...304

• Liker 8
Skrevet

Kanskje ikke hun har hatt noe behov for noe forhold? Og hun er jo bare 22, mange som ikke har hatt et forhold så ungt. 

Anonymkode: 5243e...f45

• Liker 7
Gjest Franke Ann
Skrevet

Kanskje hun har tidenes verste, mest hårete vorte en eller annen plass, hvis vi først skal gjette.

Skrevet (endret)

Hvorfor må det på død og liv være noe "galt" med henne? 

Endret av Miklo Velka
  • Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Hvorfor må det på død og liv være noe "galt" med henne? 

Fordi hvis det ikke er noe galt med henne så vet trådstarter at han ikke har en snøball sjanse i helvete på å dra henne i land.

• Liker 14
Skrevet

Som en den andre har sagt her, hun er 22 -tjueto- år. Det er ingenting. Kanskje hun ikke har truffet noen hun liker, kanskje hun er litt sjenert? Kanskje hun er helt fullstendig normal, men du tenker for mye?

men her er jeg selvfølgelig ikke helt objektiv. Jeg er 10 år eldre enn henne og har aldri hatt kjæreste heller, så med med meg må det jo være seriøst mye galt.

Anonymkode: a1f9d...7ea

• Liker 3
Skrevet

Ja, fokuser på dette istedenfor å være glad for at du har møtt en så flott jente.

• Liker 5
Gjest Genevieve
Skrevet (endret)

Er ikke en selvfølge at man har vært i forhold når man er 22. Hvis hun er litt stille og forsiktig med det andre kjønn og i tillegg kanskje litt usikker og ikke tar så mye initiativ så kan det være derfor. 

Endret av Genevieve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...