Gå til innhold

Enslige foreldre på AAP/ufør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere enslige med barn som går på AAP eller er ufør. Hvordan får dere hverdagen til å gå rundt økonomisk? Hvor mange barn har du, hvordan bor dere og er det poster som du må spare inn på. Har du det bra økonomisk eller er det ting du savner i livet? 

Dette er ikke en tråd for å dømme noen. Men en tråd der folk kan dele sine erfaringer og historier med å ha mindre å rutte med enn arbeidsføre

Anonymkode: 060af...426

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Er ekstremt vanskelig å få det til å gå. Alle utgifter ligger på en person. Og det dukker alltid opp noe ekstra utgifter. Lege, reparasjoner, ekstrautgifter som lisens osv.  Aap er 12000 kr. Ikke noe å leve av når man har husleie, strøm, mobilregning, Internett og TV å betale. Så kommer forsikring, bensin, barnehageutgifter, medisiner, osv. Det er såpass at jeg må sjonglere med regningene. Lager middag, ungen spiser og jeg venter til ungen har spist ferdig så spiser jeg evt det ungen ikke spiste opp. 

Anonymkode: ca092...fb6

Skrevet

Minstesats på AAP, et barn, vært alene i ti år. Grusomt dårlig økonomi, om et par vintersko blir ødelagte blir det krise. Har jeg nok til å spare inn en tusenlapp en måned er det alltid noe som trengs nytt. Etter ti år slik så har man KUN billige klær, billige sko, billige hvitevarer, dvs at det ryker mye raskere. Har allerede for lite klær, for lite kjøkkenutstyr o.l., så det er umulig å få spart, siden jeg da må bruke pengene på nødvendige ting. 

Anonymkode: 6d503...9c6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...