Gå til innhold

Er han ikke intressert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg revestreker dårlig på å tolke ting. Datet en fyr i snart 2 uker. Vi ha treffes fire ganger. Han var veldig på i starten sendte mye meldinger ol. Nå har det avtatt veldig og han bruker lang tid på å svare, når vi har en samtale gjennom snap eller SMS. Skulle treffes, igår, men han har mye å gjøre på jobb. Skal treffes til uka, men kjenner jeg kverner hodet mitt veldig. Jeg har begynt å like han veldig godt, og trives når vi er sammen. Men er redd jeg blir såret nok en gang. Er så lei det. Jeg er ikke wow pen, men han har sagt han syntes jeg er søt og at han liker å være med meg. Men det virker ikke som han har så veldig behov for å se meg så ofte. Fire dater på 2 uker er jo litt lite om man virkelig liker en person. Burde jeg spare meh selv for nok et slag i tryne og si til han at jeg ikke vet om jeg er så intressert? Eller bør jeg treffe han som er planen vår og se hvordan han er da? Jeg føler liksom ikke noe interesse fra hans del. 

Anonymkode: e92d9...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fire dater på to uker lite? Møt han og ta det derfra :) 

Skrevet

jeg synes ikke fire dater på to uker er lite i det hele tatt :) synes han burde få en sjanse.

Skrevet

Du revestreker dårlig på å tolke ting? :laugh:

Anonymkode: 8887c...163

• Liker 1
Skrevet

Haha, høres akkurat ut som en jeg datet og som jeg sluttet å date for nettopp nesten to uker siden.

Det at han sluttet å svare så mye og brukte lang tid var fordi han ikke lenger var interessert. Men det behøver ikke å være det samme, men jeg har riktignok erfart at det er negativt. Men jeg syns du heller bare bør møte han og ta det videre derfra. 

Anonymkode: 7ae66...96c

Skrevet

Haha! Veldig dårlig på å tolke* skulle det stå. Jeg er så usikker på meg selv og har nok en liten redsel for å bli såret. Bare føler interessen dabber av fra hans side siden han ikke sender like mye meldinger og ikke hadde tid til å treffes pågrunn av mye å gjøre på jobb. Kan jo være det stemmer, men, så overtenker jeg. Som vanlig!

Skrevet

Slutt å tolke, slutt å overanalysere. 4 dater på 2 uker er ikke lite. Du vet han har mye å gjøre på jobb. Du har svar på hvorfor det nå kan ta litt tid å få svar. Du behøver ikke tolke noe som helst når du vet det. Du lager til noe som ikke finnes fordi du har dårlige erfaringer. Han er ikke dine tidligere dårlige erfaringer.  La han slippe å måtte gjøre opp for noe han ikke er skyld i ved å være tilgjengelig for deg hele tiden. 

Anonymkode: 29d30...13c

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke fire møter på to uker er lite - jeg har aldri møtt noen så hyppig. Jeg bruker også denne tiden på å finne ut hvordan personen er, hvor godt vi passer sammen og om det vil fungere på sikt. Det er ikke alle som er all in helt fra starten, og selv om det kan være leit, så synes jeg man bør gi hverandre litt tid til å finne ut av ting. 

Så prøv å ikke overanalyser alt og ta en dag av gangen :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode tips. Jeg er nok litt ivrig, selvom jeg ikke viser det. Men det er jo jeg selv som sitter å kjenner på at jeg er mere ivrig enn kanskje han er til nå. Og mange dårlige erfaringer fra tidligere som bare har totalt mistet interessen for meg etter sex, sitter godt i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...