Gå til innhold

Jentetur til Barcelona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi er et par jenter som skal til Barcelona i august. Men vi aner ikke hvor vi ka bo.. Hotellene er ekstremt dyre, men har hørt om noen som har leid leilighet for etpar år siden, men det er også mye lureri så hvor er de beste plassene å finne leiligheter som vi kan låne, regner med at det er billigere enn hotell 😀👍??!

Anonymkode: 61a37...ff1

Skrevet

😊?

Skrevet

airbnb?

Anonymkode: 79a9c...1e9

Skrevet

Sjekk om det er billigere å bo i Calella, det er en badeby 45 med tog fra Barcelona. Vi bodde i hvert fall billig der for noen år siden, da får man jo også badeferie og storbyferie på en og samme tur :)

Anonymkode: fcb18...326

Skrevet

Hva er Airbnb?

ja det kan vi jo kikke litt på😊 Men er det e i et skummelt område? Hehe jeg er livredd for å bo i feil område av byen... 

• 3 uker senere...
Skrevet

Har bodd på Condes Barcelona noen ganger, veldig sentralt og fantastisk takterrasse.

Har også bodd på Silken Diagonal (billig, men for langt unna byen dog like ved metroen) og Hesperia.

Skrevet

Silken Ramblas- mer sentralt kommer en ikke-er ok pris/ lite basseng på taket.

Anonymkode: 9a3e8...07a

Skrevet

Jeg har leid leilighet via homeaway.com i Barcelona. Sjekk hjemmesiden og les anmeldelser, bruk litt tid på å finne rett sted. Sjekk om det er nærme T-banen slik at det er lett å komme seg rundt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Casa Gracia, i Passeig de Gracia. Veldig sentralt!

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er i Barcelona foretrekker jeg å bo i det gotiske kvartal. Det finnes hoteller til en bra penge, men det er ikke luksus hoteller. Men man er jo ikke på hotellet:) I sommer har jeg bestilt på air bnb, der er det mye bra til en rimelig penge. Har brukt air bnb flere ganger, og har alltid vært fornøyd. Ved air bnb leier man leiligheter av privatpersoner. 

Anonymkode: 353cf...b1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...