Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt fnatt av å være på treningssenteret for tida, det er så fullt! Flott at folk prøver å begynne å trene, men må de gjøre det alle sammen samtidig? :P

Etter deres erfaring, når begynner det å gå over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

GAAAAHHHD! Jeg gleder meg!!!! Tipper i alle fall midten av februar... Jeg trener gjerne kl 06:00 og selv da var det kø på maskinene :(

Endret av Puny
Skrevet

Ah godt jeg ikke er den eneste som får totalt fnatt! HATER treningssenteret for tiden, det er virkelig så fullt der at jeg blir helt oppgitt. 

Men får bare HÅPE at det blir bedre i febuar!!!

Skrevet

Var 3 i tillegg til meg idag tidlig. Måtte vente på ett apparat.... Håper det danner av snart.

Traff ene PT'n på vei ut, han syns det morsomt at jeg syntes det var crowded...

• Liker 1
Skrevet

Jeg trener på diverse SATS Elixia-senter i Oslo, og har aldri opplevd så lite folk på sentrene i januar som i år. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde det ikke vært for at 1. februar i år lander på en mandag hadde det nok vært den magiske datoen, så tipper 2. februar. :hoppe:

Skrevet
8 timer siden, Favole skrev:

Hadde det ikke vært for at 1. februar i år lander på en mandag hadde det nok vært den magiske datoen, så tipper 2. februar. :hoppe:

Du gir meg håp. :D 

Skrevet
17 timer siden, Sushi skrev:

Får helt fnatt av å være på treningssenteret for tida, det er så fullt! Flott at folk prøver å begynne å trene, men må de gjøre det alle sammen samtidig? :P

Etter deres erfaring, når begynner det å gå over?

I Februar, kanskje?

Skrevet
2 timer siden, Mann 42 skrev:

I Februar, kanskje?

Så morsomme alle er i denne tråden da. :P 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Sushi skrev:

Så morsomme alle er i denne tråden da. :P 

I know... It's a gift :)

Skrevet

Tipper det begynner å ebbe ut snart. Merker alt at det er litt færre, iallfall. Folk begynner vel å innse at trening er slitsomt og at man ikke får mageruter av verken fire, sju eller tolv treningsøkter. :P

Anonymkode: 86b2f...526

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det begynner å ebbe ut snart. Merker alt at det er litt færre, iallfall. Folk begynner vel å innse at trening er slitsomt og at man ikke får mageruter av verken fire, sju eller tolv treningsøkter. :P

Anonymkode: 86b2f...526

Haha, det er sant. Jeg har måttet ha en lengre treningspause grunnet sykdom og bivirkninger av medisiner (skikkelig deilig når pulsen nekter å gå ned igjen, men syns det er fint å bli liggende på 70-80% av maks, kombinert med kaldsvette og svimmelhet, samt et og annet blodtrykksfall...), og har begynt igjen nå etter jul. Merket at konsentrasjonen på trening har vært litt fraværende siste uka, og jeg vil nok tro at en del med samme følelse gir seg fra nå og de neste ukene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...