Sushi Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Får helt fnatt av å være på treningssenteret for tida, det er så fullt! Flott at folk prøver å begynne å trene, men må de gjøre det alle sammen samtidig? Etter deres erfaring, når begynner det å gå over?
Puny Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 (endret) GAAAAHHHD! Jeg gleder meg!!!! Tipper i alle fall midten av februar... Jeg trener gjerne kl 06:00 og selv da var det kø på maskinene Endret 28. januar 2016 av Puny
Gjest willma Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Ah godt jeg ikke er den eneste som får totalt fnatt! HATER treningssenteret for tiden, det er virkelig så fullt der at jeg blir helt oppgitt. Men får bare HÅPE at det blir bedre i febuar!!!
Amens Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Var 3 i tillegg til meg idag tidlig. Måtte vente på ett apparat.... Håper det danner av snart. Traff ene PT'n på vei ut, han syns det morsomt at jeg syntes det var crowded... 1
Rosalie Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Jeg trener på diverse SATS Elixia-senter i Oslo, og har aldri opplevd så lite folk på sentrene i januar som i år. 1
Favole Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Hadde det ikke vært for at 1. februar i år lander på en mandag hadde det nok vært den magiske datoen, så tipper 2. februar.
Sushi Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2016 8 timer siden, Favole skrev: Hadde det ikke vært for at 1. februar i år lander på en mandag hadde det nok vært den magiske datoen, så tipper 2. februar. Du gir meg håp. :D
Mann 42 Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 17 timer siden, Sushi skrev: Får helt fnatt av å være på treningssenteret for tida, det er så fullt! Flott at folk prøver å begynne å trene, men må de gjøre det alle sammen samtidig? Etter deres erfaring, når begynner det å gå over? I Februar, kanskje?
Sushi Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2016 2 timer siden, Mann 42 skrev: I Februar, kanskje? Så morsomme alle er i denne tråden da. 1
Mann 42 Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 4 minutter siden, Sushi skrev: Så morsomme alle er i denne tråden da. I know... It's a gift
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Tipper det begynner å ebbe ut snart. Merker alt at det er litt færre, iallfall. Folk begynner vel å innse at trening er slitsomt og at man ikke får mageruter av verken fire, sju eller tolv treningsøkter. Anonymkode: 86b2f...526
Rosalie Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tipper det begynner å ebbe ut snart. Merker alt at det er litt færre, iallfall. Folk begynner vel å innse at trening er slitsomt og at man ikke får mageruter av verken fire, sju eller tolv treningsøkter. Anonymkode: 86b2f...526 Haha, det er sant. Jeg har måttet ha en lengre treningspause grunnet sykdom og bivirkninger av medisiner (skikkelig deilig når pulsen nekter å gå ned igjen, men syns det er fint å bli liggende på 70-80% av maks, kombinert med kaldsvette og svimmelhet, samt et og annet blodtrykksfall...), og har begynt igjen nå etter jul. Merket at konsentrasjonen på trening har vært litt fraværende siste uka, og jeg vil nok tro at en del med samme følelse gir seg fra nå og de neste ukene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå