Gå til innhold

Når byttet du sist profilbilde på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, når var sist?

Anonymkode: ae596...bd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor sommer! Hilsen jente 22 :)

Anonymkode: 1278f...18b

Skrevet

September 2015. 

Anonymkode: 53e5b...e0e

Skrevet

TS igjen! Fortell gjerne hvor gamle dere er også. Selv byttet jeg sist i 2012 :ph34r:

Anonymkode: ae596...bd3

Skrevet

Forrige uke :) bytter ca hver fjerde mnd

Anonymkode: 9f6b5...453

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

September 2015. 

er 24 år.

Skrevet

Er 22 år og  byttet vel sist da jeg gikk på ungdomsskolen. 

Hater å bli tatt bilde av/ta bilde av meg selv, og jeg ser så og si helt likens ut nå så har ikke hatt behov for å bytte enda. 

Anonymkode: 8fede...19e

Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
Skrevet

Jeg er 23 og byttet sist i 2012. Er ikke spesielt glad i å bli tatt bilder av, og selfies er noe av det kleineste jeg vet om. Dessuten er jeg litt teit og er redd jeg får null likes hvis jeg bytter, haha. 

Anonymkode: b3a5d...8e3

Skrevet

Er 19 og byttet sist i sommer. Vil gjerne bytte igjen, men jeg føler det er vanskelig å få fine bilder av meg.

Anonymkode: 6a40e...566

Skrevet

September. Er 30. Syns det er litt småpinlig med de som byttter annenhver uke med nye nærbilder av noe oversminkede fjes. Bekreftelse ja takk! Bare synd de ikke vet at den eneste bekreftelsen som de mangler, er den fra dem selv ;)

Skrevet

2014, og planlegger ikke å bytte med det første. Er 23.

Skrevet

23.juni, er 22 år. Ser ikke poeng i å bytte profilbilde så ofte, er begrenset hvor mye en forandrer seg på uker/mnd. Men noen skulle kanskje mene at jeg skulle gjort det nå ettersom hårfargen er en helt annen :P

Skrevet

Midt i desember i fjor, før det hadde jeg samme profilbilde siden 2013, 19 år gammel. Gjør også bildet privat slik at ingen kan kommentere/like bildet, syns det er så kleint :ph34r:

Skrevet

Der sa du noe.. Sist jeg byttet var i 2012! Er fornøyd med bildet, men kanskje på tide å bytte 

Anonymkode: 0c58e...b55

Skrevet
1 minutt siden, Alex Turner skrev:

Midt i desember i fjor, før det hadde jeg samme profilbilde siden 2013, 19 år gammel. Gjør også bildet privat slik at ingen kan kommentere/like bildet, syns det er så kleint :ph34r:

Hvordan gjør du det privat? Syns også det er syyykt kleint, og hater å få sånn oppmerksomhet! er også redd for å ikke få likes osv, ahah

Anonymkode: 73d5b...44c

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør du det privat? Syns også det er syyykt kleint, og hater å få sånn oppmerksomhet! er også redd for å ikke få likes osv, ahah

Anonymkode: 73d5b...44c

Etter at du har lastet opp et bilde kan du trykke på den globen som skal være ved siden av datoen, og under navnet ditt, så kommer det opp en liten meny så trykker du ''kun meg''. Får det kun til etter jeg har lastet opp bildet, så da gjelder det å være rask å gjøre det privat :fnise: Håper det var forståelig forklaring, haha. 

Gjest Genevieve
Skrevet

I sommer tror jeg, men er bilde fra året før så burde vel strengt tatt bytte. Ikke så opptatt av facebook, gått flere år uten å ha men måtte åpne profilen igjen da jeg begynte å studere ellers faller man jo helt utenfor på grunn av alle gruppene og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...