Gå til innhold

sunn lunsj, når man ikke har kjøleskap eller micro på jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er SÅÅÅ lei skiver og knekkebrød! Prøver å gå litt ned i vekt og gjerne kutte litt karbohydrater også. Noen forslag til lunsj jeg kan ta med meg, som ikke krever kjøling eller oppvarming?

Anonymkode: 0c9c4...ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt opp salat og ha en boks med tunfisk ved siden av. Ferskt, sunt og godt. 

Anonymkode: 7a797...b21

Skrevet

Salat med bønner. Pleier å lage salat med ruccola, pinjekjerner, agurk, paprika, løk, tomat og hvite bønner.
Nøttebarer er også godt. Raw bite har de for eksempel på Narvesen. 

Skrevet

Jeg har alttid med salat, og har oppi både cottage cheese, egg og fisk. Om jeg tar den ut av kjøleskapet rett før jeg går hjemmefra er det ikke så mange timene til lunsj, det går fint å oppbevare i romtemp i 4-5 timer. Du oppbevarer jo skivene dine i romtemp, det er ikke verre med en salat. 

Anonymkode: e473b...50c

• Liker 1
Skrevet

Matboks med kjøleelement, suppe/gryte på termos. Smoothie holder seg kald og god i termokopp (Bodum f.eks). Salat holder seg greit i veska frem til lunsj, men ville hatt kjøtt, egg osv i egne beholdere for så å blande like før det skal spises. 

Anonymkode: dcc96...0d4

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Matboks med kjøleelement, suppe/gryte på termos. Smoothie holder seg kald og god i termokopp (Bodum f.eks). Salat holder seg greit i veska frem til lunsj, men ville hatt kjøtt, egg osv i egne beholdere for så å blande like før det skal spises. 

Anonymkode: dcc96...0d4

Har du smoothie tips å gi meg? 

Ts

Anonymkode: 0c9c4...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...