Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor her i oslo får jeg kjøpt det?

og har dere noe merke å anbefale????

takk takk...

Videoannonse
Annonse
Gjest frisøren
Skrevet

KJØPT EN PÅ ELKJØP MED STÅL PÅ INNSIDEN. DE ER BEST.

Gjest Jalileh
Skrevet
KJØPT EN PÅ ELKJØP MED STÅL PÅ INNSIDEN. DE ER BEST.

ehhh....og du er frisør?

I såfall burde du da vite hvor skadelig STÅL er mot håret!!!!!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har en tang fra Ga.Ma, med keramisk belegg. Kostet meg ca 1100 hos frisør, men jeg vet ikke hvor du får tak i den i Oslo.

De aller fleste frisører selger rettetenger med keramiske flater, så det er bare å spørre rundt. Fra 700 og oppover må du nok regne med.

Skrevet

har selv kjøpt en billig en på expert, men den er skikkelig dåelig. sliter jo håret helt, og skal du rette ut håret kan du bruke en hel dag...

har prøvd de som fåes kjøpt hos frisør. de er mye bedre!!! gir jo resultat med en gan jo, dessuten flise de ikke opp håret :P er litt dyrere, men de er ofte på tilbud til en 600 kr. en god investering!

Gjest Anonymous
Skrevet
har selv kjøpt en billig en på expert, men den er skikkelig dåelig. sliter jo håret helt, og skal du rette ut håret kan du bruke en hel dag...

har prøvd de som fåes kjøpt hos frisør. de er mye bedre!!! gir jo resultat med en gan jo, dessuten flise de ikke opp håret :P er litt dyrere, men de er ofte på tilbud til en 600 kr. en god investering!

har de de på tilbud hos frisørene=

Gjest Anonymous
Skrevet

har de de på tilbud hos frisørene=

hvilke frisører da??

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med Remington Professiomal hair straightener? Den er med keramisk flate med teflon(!) belegg..

Jeg tror nemlig jeg skal kjøpe en slik.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte min GAMA-rettetang på Magic på Oslo City. Den er veldig bra! Kostet opprinnelig 1500 kr, men jeg kjøpte den på tilbud for 1000 kr for ca.1 mnd. siden :)

Gjest Anonymous
Skrevet

De har fremdeles gama-rettetengene på Magic på Oslo city til kr 995,-

Jeg har sett at de selger den samme rettetangen hos andre frisørsalonger til kr 1100,-

Gjest Anonymous
Skrevet
De har fremdeles gama-rettetengene på Magic på Oslo city til kr 995,-

Jeg har sett at de selger den samme rettetangen hos andre frisørsalonger til kr 1100,-

oh gamarettetang it is ;)

Skrevet

Pass på å kjøpe en med kjeramisk flate sier jeg bare! Jeg har en som ikke har det og for det første lugger det no inni hæ..... og for det andre tar det evigheter å få håret rett :sinnatagg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...