Gjest O.G. Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Sett første episode nu og skal straks snurre episode to, de vil pinadø klare å trekke meg inn og gjøre meg til blodfan den her gangen også.
Ambivalent Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Skal se de to første episodene på TV3 nå straks! Det gledes! 1
AnonymBruker 42 Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Sitter å funderer på om jeg skal "spare", eller se på NÅ... Nysgjerrig på om Scully fortsatt er en "fox" også :D
Gjest Koy Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, Beeblebrox skrev: Sitter å funderer på om jeg skal "spare", eller se på NÅ... Nysgjerrig på om Scully fortsatt er en "fox" også :D Kan hilse og si at Gillian Anderson i mine øyne bare blir penere og penere med åra. Så serien "The Fall" for ikke så lenge siden og begynte nesten å betvile egen legning. Der er hun blond da, synes hun kledde det ekstremt godt
Gjest Koy Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 (endret) Selv er jeg bare på sesong 3 av X-files, er det dumt av meg å begynne å se på de episodene som blir sendt nå? Endret 28. januar 2016 av Koy
melatonin Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Mulder og Skulder er tilbake😊 Scully er definitivt for enda.
AnonymBruker 42 Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Tenkte aldri over hvor flott hun var da jeg startet å se på X-files for rundt 20 år siden, men når jeg så et par gamle episoder i sommer, da slo det meg hardt at godeste Scully var (er, forhåpentligvis enda) litt av en "looker", og en vaskeekte babe. Vet ikke hvordan disse episodene er lagt opp enda, så jeg kan ikke svare deg på det, Koy.
Perelandra Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 Spennende! Har nettopp sett ferdig den første episoden.
fresia Skrevet 28. januar 2016 #11 Skrevet 28. januar 2016 ååh, barndomsminner! var en av favorittseriene mine da jeg var yngre. tenk at jeg var 13 år sist det gikk på tv fikk ikke sett det på tv3 i kveld, men får finne ut når det går i reprise...
Anglofil Skrevet 28. januar 2016 #12 Skrevet 28. januar 2016 Ah, dette har jeg gledet meg til! Mvh Yvonne
NordicViking Skrevet 28. januar 2016 #13 Skrevet 28. januar 2016 24 minutter siden, fresia skrev: ååh, barndomsminner! var en av favorittseriene mine da jeg var yngre. tenk at jeg var 13 år sist det gikk på tv fikk ikke sett det på tv3 i kveld, men får finne ut når det går i reprise... Du kan se den på TV3Play. 3
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. januar 2016 #14 Skrevet 28. januar 2016 1 time siden, Koy skrev: Selv er jeg bare på sesong 3 av X-files, er det dumt av meg å begynne å se på de episodene som blir sendt nå? Nei Fulgte ikke med på serien slik som jeg gjør med en serie i dag. Har nettopp startet på sesong 2 etter å ha kjøpt hele serien på dvd
Gjest O.G. Skrevet 29. januar 2016 #15 Skrevet 29. januar 2016 13 timer siden, Beeblebrox skrev: Sitter å funderer på om jeg skal "spare", eller se på NÅ... Nysgjerrig på om Scully fortsatt er en "fox" også :D Hun er nydelig.
Gjest canacas Skrevet 29. januar 2016 #16 Skrevet 29. januar 2016 Ønsker meg X-files på Netflix. Hele serien. En av mine definitive favoritter noensinne!
fresia Skrevet 29. januar 2016 #17 Skrevet 29. januar 2016 11 timer siden, NordicViking skrev: Du kan se den på TV3Play. takk :-) det tenkte jeg ikke på!
AnonymBruker 42 Skrevet 29. januar 2016 #18 Skrevet 29. januar 2016 51 minutter siden, O.G. skrev: Hun er nydelig. Fortsatt en meget flott dame og flink skuespiller, men det tror jeg også er det eneste positive jeg har å si om nye X-Files... DuchEovny later til å ha spilt "sexavhengig avdanket forfatter og bachelor-extraordinare" mye for lenge, for rollen som "Mulder" later han helt til å ha glemt. Sleskeste smilet, og mest useriøse trynet jeg har sett på lenge... Hele serien virket "billig" og det var lite som lignet på gamle x-files synes jeg... Håper virkelig det tar seg opp, for dette var noe jeg hadde gledet meg til :feelsbadman:
Gjest O.G. Skrevet 29. januar 2016 #19 Skrevet 29. januar 2016 22 minutter siden, Beeblebrox skrev: Hele serien virket "billig" og det var lite som lignet på gamle x-files synes jeg... Håper virkelig det tar seg opp, for dette var noe jeg hadde gledet meg til :feelsbadman: Jeg synes serien var som før, tror det her kan bli bra.
Perelandra Skrevet 1. februar 2016 #20 Skrevet 1. februar 2016 Er det noen som vet om de neste episode også blir lagt ut på TV3?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå