Louise95 Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Jeg var på konsultasjon i dag for å egentlig ta CO2 laser mot tunge øyelokk, men fikk beskjed om at det ikke ville hjelpe så mye for meg siden jeg har mye fett der, men tydeligvis ikke nok for operasjon så hun foreslo at jeg skulle ta botox. Noen som har erfaringer med dette? Jeg er forresten under 25 så fint om andre som er rundt den alderen også vil dele erfaring Hun sa at det ville koste rundt 2500,- så er dette en bra pris i forhold til det du har betalt?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Jeg gjør det jevnlig med botox. Det blir ikke kjempemye synlig, men hjelper litt. Og siden det er litt mer igjen i sprøyta etterpå så tar jeg litt "babybotox", altså små små dråper i smilerynkene ved øynene og bunnylines. Noen tar litt i pannelinjene el i sinnarynken. Man må jo ikke gjøre det. Men nå er jeg over 30 og vil utnytte mesteparten i sprøyta siden det koster mye kr. Noe annet som hjelper å løfte brynene uten å ta botox el operasjon osv er å gå til noen som er flink til å nappe, farge og forme brynene. Det kan få det til å se ut som man har løftet brynene. Og eventuelt lære å "løfte" dem med en sminketeknikk. Anonymkode: 7eed6...de6 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #3 Skrevet 1. februar 2016 Sjekk #dermamedica www.dermamedica.no de har tilbud på Botox i februar. Anonymkode: 9fb90...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå