Gå til innhold

Idag da jeg skulle handle en jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en som jeg syntes var tøff og som satt bra på. 

God pris også. Hun - ekspeditøren - spurte om jeg trengte noe mer. Har du noe annet som kan være litt tøft da? Da var hun å fant et sort tøft skjørt og ville jeg skulle prøve dette. Hadde jo vært gøy men litt usikker på i hvilken sammenheng jeg kan bruke dette. Skal jeg tørre?

Anonymkode: 7aa93...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ofte skjørt jeg. Har vel flere skjørt enn bukser 

Skrevet
1 minutt siden, Faria skrev:

Bruker ofte skjørt jeg. Har vel flere skjørt enn bukser 

Må legge til at jeg ikke er jente da ...

Skrevet

Ikke lett å vite fra hva du skrev. Føler du for det gjør det. Som med alt annet 

Skrevet

Bruker omtrent ikke bukser, men skjørt og kjoler. Både til fest og hverdags.

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

Visst du likte det så syns jeg du skal kjøpe det,du kan jo bruke det alene i begynelsen og visst du føler deg vel med det så kan du bruke det i andre annledniger etterhvert,vet ikke helt om dette er en tulletråd siden jeg aldrig har opplevd at ekspeditøren har funnet dameklær frem til meg uten at jeg har bedt om det,men svare alikevel i tilfelle det skulle være sant :)

Endret av lipgloss
Skrevet
1 minutt siden, lipgloss skrev:

Visst du likte det så syns jeg du skal kjøpe det,du kan jo bruke det alene i begynnelsen og visst du føler deg vell med det så kan du bruke det i andre anledniger etterhvert,vet ikke helt om dette er en tulletråd siden jeg aldrig har opplevd at ekspeditøren har funnet dameklær frem til meg uten at jeg har bedt om det,men svare alikevel i tilfelle det skulle være sant :)

Neida. Ikke tulletråd. Men ble jo litt tull og tøys i butikken. 😎

Gjest lipgloss
Skrevet

jammen da syns jeg du skulle kjøpe det visst du likte det,hva sa damen i butikken da,syns hun det så bra ut.

Hvilket merke var skjørtet og hva butikk var det 😊

Skrevet

Det er capri collections. Hun påsto det satt bra. Var litt uvant kan du si. 😀 Men moro var det. Litt 'sprekt' forslag. Men har lyst til å prøve. Må bare finne noe som er passende tilbehør og anledning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...