Gå til innhold

Lily-vennen !

Linnda

Anbefalte innlegg

Heisann Lily !!!! :)

Takker for hilsen i dagboka mi. Det varmer at du fortsatt tenker på meg. :D

Hvordan står det til med deg da ??? Har du fint sommervær hjemme hos deg?

Hvordan går det med sommerjobben, med kjæresten og i det store og hele hvordan går det med livet ?? :blunke:

Nå har jo du lest i dagboka mi, så du vet jo hvordan ståa er der. Nå vil jeg vite alt med deg!!!!

Så spytt ut!! Jeg venter i spenning! :D :D

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Hei Tuvamor!

Ja, her har det vært full gang siden sist! Har vært på speiderleir (believe it or not, jeg er i speideren, ryggskadet og nikotinavhengig som jeg er...), noe som utviklet seg til et gigantisk gjørmehull med masse mas...

Ellers har vel været vært noenlunde ok, ikke helt det store sommerværet, men dog, helt greit. Her om dagen lynte og tordnet det noe helt vilt, var ikke spesielt kjekt å være ute da nei!

Sånn ellers går det vel bra, selv om jeg og kjæresten sliter litt med økonomien, han er i jobbsøkingsprosessen og er pr. i dag arbeidsledig, mens jeg sliter med dette telefonkonsulentgreiene mine. Ikke mye å skryte av, skulle ønske jeg kunne jobbet der jeg egentlig skulle i sommer! Den sjangsen gikk dessverre fra meg fordi jeg sto oppført som ekstrahjelp i kantinen, og skulle gå på jobb ved tilkalling. Den 3. juni fikk jeg vite at de ikke trengte meg i sommer, så da var det bare å finne seg en ny jobb! :roll:

Akkurat nå skal jeg ha tre uker hjemme alene med gubben, uten foreldre eller lillebror. Tror jeg er litt gladere enn dem for det!

Ellers har jeg det bra, til tross for en del flygedyr (møll) som flyr rundt om kring her rundt pc-skjermen og skremmer vettet av meg. Heldigvis har jeg en til å ta dem for meg... :sjarmor:

Ha en fortreffelig kveld! Sender deg en PM når jeg får tid!

Masse klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...