Gå til innhold

Gikk tidlig hjem fra byen, redd jeg har gått glipp av muligheten til å møte noen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på lønningspils med jobben forrige fredag. Siden vi startet rett etter jobb så var jeg ganske full når klokken var rundt ti og fant ut at jeg måtte dra hjem. De andre dro videre, møtt flere folk som de kjente og hatt en veldig kjekk kveld. Nå klarer jeg ikke riste av meg tanken på at jeg burde klart å kontrollere drikkingen sånn at jeg kunne vært med de. Jeg tenker at de kunne jo hende jeg hadde møtt noen den kvelden hvis jeg hadde vært med de andre videre, jeg spør meg selv hvorfor jeg drakk så mye osv. Føler jeg gikk glipp av en gylden mulighet til å treffe folk, det er ikke så ofte jeg går ut lenger. Redd jeg ikke får så mange muligheter til å treffe noen igjen, plager meg selv med sånne "hva-hvis"-tanker. Vet ikke helt hva jeg vil ha svar på her inne på KG, men av og til er det slitsomt å være singel for man må være så påkoblet hele tiden og benytte enhver mulighet for å finne noen. Noen tanker?

Anonymkode: 1d014...395

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer flere ganger :) Du tenker litt for mye!

Anonymkode: 56928...e62

• Liker 3
Skrevet

Hva hjelper det egentlig å dvele ved ting du føler du skulle gjort? Fortid er fortid. Bli heller med videre neste gang :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at du tenker for mye. Og at nå har du lært og neste gang blir du med videre :)

Skrevet

De små er igjen ute på byen rett før stengetid vil du i hvert fall ikke ha ;) 

Det ordner seg bare du slutter å tenke på det :)

• Liker 1
Skrevet

Hva hjelper det å gruble og bebreide seg over ting man ikke får gjort noe med? Du får huske på å drikke mindre neste gang, og henge med til siste slutt :)

Skrevet

Jeg tenker også ofte sånn, men ærlig talt, jeg møter jo aldri noen på byen uansett. :P Like greit å komme seg hjem i rimelig tid, for søvnen, lommeboka og helsas skyld uansett.

Skrevet

Vær heller glad for at du hadde såpass innsikt at du gikk hjem når du ble for full :) Tenk om du hadde dritt deg skikkelig ut foran en potensiell fyr? Regner med dere skal ha lønningspils igjen, da vet du at du ikke må drikke så mye :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...