Dawn Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 Om du forstår topic, regner jeg med du er fan? Ta en tur hit og stem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 12. oktober 2004 #2 Del Skrevet 12. oktober 2004 Var egentlig mest nysgjerrrig.......dessuten spilte eksen min på FFK en stund for..la meg se..ett år siden eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #3 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jepp! Støtter opp! Fantastisk kamp mot Brann søndag, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tromsø neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 24. oktober 2004 #5 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og så har FFK berget palssen i tippeligaen. til alle de som sa de var et sikkert nedrykkslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #7 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hadde våren vært like bra som høsten hadde de for pokker vinni serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 26. oktober 2004 #8 Del Skrevet 26. oktober 2004 Synes FFK har en glimrende supportermentalitet. Flott at de holder seg i tippeligaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 27. oktober 2004 #9 Del Skrevet 27. oktober 2004 Flott at FFK berger plassen i Tippeligan med go margin. I fjor da FFK va i Alta å spilte mot våres gutta va det en del golk fra Fredrikstad der, må bare si at det va kjæmpe stemning den kampen. Artig.. Huske dokker 3-1 tapet vårsesongen i fjor..? Det gjør æ.. :-) Alta IF tilbake i 1.div.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har glemt det jeg... Men gratulerer med 1. divisjon! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 28. oktober 2004 #11 Del Skrevet 28. oktober 2004 Takk.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 28. oktober 2004 #12 Del Skrevet 28. oktober 2004 Venter bare på at denne fotballsesongen skal bli ferdig jeg... Dritt lei av at Stjernen sine kamper må flyttes pga fotballen. Men nå er vi snart ferdig med det for denne sesongen... Stemte på klubben i ditt hjerte mens den var åpen jeg også, men ikke på FFK da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå