Gå til innhold

Hvordan oppnå kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppnå kontakt med menn/gutter i en situasjon som dette?
Jeg har faktisk kommet over en veldig pen gutt på skolen. Han virker som en rolig type og han har noen av de samme interressene som meg, noe som gjorde meg enda mer "interresert".
Jeg har lyst til at han skal legge merke til meg, men jeg ser ingen "naturlige" måter å skulle oppnå kontakt på.
Å sende han en venneforespørsel på facebook er egentlig helt uakseptabelt. Jeg tror ikke han vet hvem jeg er, og vi har aldri snakket sammen.  Men, noen av venninnene mine sier at jeg bare skal sende.

Hvor "grusomt" er det å sende han en venneforespørsel på facebook? Har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre for å oppnå kontakt på en grei måte? 

Anonymkode: 77ba0...aa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere? :) jeg er i samme situasjon, er en fyr som går på samme studie som meg jeg er avstandsbetatt av. Vi sees i forelesninger, men er liksom ikke naturlig å sette seg ved siden av han eller slå av en prat i pausene. Jeg tenker å prøve å slenge meg med på noe sosiale aktiviteter som torsdagspils eller lignende og bare håpe at han dukker opp for så å ta kontakt der..

Det er ingen felles aktiviteter dere skal på? Andre sosiale arenaer du kan møte han i? Felles venner? Blir kanskje litt kleint å bare adde han på Face ut av det blå, ser den. 

Anonymkode: 0bb76...ccf

Skrevet (endret)
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere? :) jeg er i samme situasjon, er en fyr som går på samme studie som meg jeg er avstandsbetatt av. Vi sees i forelesninger, men er liksom ikke naturlig å sette seg ved siden av han eller slå av en prat i pausene. Jeg tenker å prøve å slenge meg med på noe sosiale aktiviteter som torsdagspils eller lignende og bare håpe at han dukker opp for så å ta kontakt der..

Det er ingen felles aktiviteter dere skal på? Andre sosiale arenaer du kan møte han i? Felles venner? Blir kanskje litt kleint å bare adde han på Face ut av det blå, ser den. 

Jeg blir 18 :) Han er faktisk født året etter meg, men han har bursdag tidlig, så han er 17 nå. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i gutter på min alder i og med at jeg generelt ikke passer med det klassiske "ungdomsmiljøet", men han virker litt "roligere" også er han veeeldig pen :fnise:.
Vi har ikke felles venner. Det er nok ikke noe alternativ å møte han på en av de andre måtene heller..  Det er vanskelig, hva gjør man? Hva gjør vi? :vetikke:

Endret av ee
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kleint, det er i verste fall et kompliment

Anonymkode: 38f54...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...