Gå til innhold

Hvordan ser du ut "der nede"?

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg er visst en av ganske få som syntes underlivet hos damer er vakkert :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Genevieve
Skrevet
3 timer siden, Viktoriavignes72 skrev:

Alt er ikke som det en gang var!

Det er klart 3 fødsler har en destruktiv effekt på lysk-skinnet :) 

eeh.. ja hva skjer da egentlig? ingen snakker om sånt

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Take your pick.

v-pic.jpg.3fe7ae4c1e9dac20ee3cdab920ca38

Anonymkode: 71492...62e

10. 

:)

Anonymkode: c96ed...a79

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den fyren var vel en 18-19 år gammel guttevalp, og sikkert ikke sett en ekte dametiss før. Good riddance! 🙋🏼

Anonymkode: 67932...107

Han sa at den var stygg, like stygg som ansiktet mitt.. 

Anonymkode: b8339...56f

Skrevet

Jeg syns musa mi er skikkelig fin! Den gir meg så mange fine opplevelser, og de mannfolka som har fått se den har vært ganske begeistra (selv om jeg tviler på at det hadde noe med utseendet på musa mi å gjøre). 

Jeg har relativt lange, litt tykke indre kjønnslepper som henger utenfor, skrukkete og fine. Huden er omtrent samme farge hele veien, lys rosa. Når jeg er tent er musa mi helt fantastisk digg å ta på. De mannfolkene som har kommet med konkrete kommentarer på utseendet mitt der nede har vært i form av at de digger den _fordi_ jeg har lange indre kjønnslepper, ikke på tross av. 

Vær stolte av kjønnet deres, damer, det finnes så mye annet å ha komplekser for, dette burde virkelig ikke være en av de.

Anonymkode: 76995...c6c

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns musa mi er skikkelig fin! Den gir meg så mange fine opplevelser, og de mannfolka som har fått se den har vært ganske begeistra (selv om jeg tviler på at det hadde noe med utseendet på musa mi å gjøre). 

Jeg har relativt lange, litt tykke indre kjønnslepper som henger utenfor, skrukkete og fine. Huden er omtrent samme farge hele veien, lys rosa. Når jeg er tent er musa mi helt fantastisk digg å ta på. De mannfolkene som har kommet med konkrete kommentarer på utseendet mitt der nede har vært i form av at de digger den _fordi_ jeg har lange indre kjønnslepper, ikke på tross av. 

Vær stolte av kjønnet deres, damer, det finnes så mye annet å ha komplekser for, dette burde virkelig ikke være en av de.

Anonymkode: 76995...c6c

Slik ser jeg ut også, og det er godt å høre! 

Skrevet

Han sa at den var stygg, like stygg som ansiktet mitt.. 

Han høres ustabil ut. Fuck han. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ustabil ut. Fuck han. 

Han er den kjekkeste som var på den mest anerkjente russebussen. Og jeg kunne ikke engang brukes til et knull :( 

Skrevet
18 minutter siden, Genevieve skrev:

eeh.. ja hva skjer da egentlig? ingen snakker om sånt

Det varierer veldig fra person til person.

Jeg ble helt ødelagt..

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er den kjekkeste som var på den mest anerkjente russebussen. Og jeg kunne ikke engang brukes til et knull :( 

Kjære deg, ikke snakk sånn  til deg selv! Du må jobbe med selvbildet ditt!

Anonymkode: c421c...be2

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det var kun den kjekkeste du prøvde deg på, var det ikke andre der du kunne prøve deg på også? :klo:

Skrevet

Så det var kun den kjekkeste du prøvde deg på, var det ikke andre der du kunne prøve deg på også? :klo:

Jo, danset og lot de andre klå på meg også, men kun han som ville ta det hele veien ut. De andre var mer hjelpsomme med å sørge for at jeg alltid hadde en shot eller drink i hånda. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, ikke snakk sånn  til deg selv! Du må jobbe med selvbildet ditt!

Anonymkode: c421c...be2

Det dem sa er sant! Det handler om selvinnsikt 

Gjest Genevieve
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sjokkert::sjokkert: hva slags menneske er dette? For en grusom person!! Vær glad dere ikke hadde sex! Jeg hadde en dust i klassen på u.skolen som så meg skifte med håndkledet på stranda en gang. Vi var vel 13-14 år tenker jeg og jeg var ferdig utviklet fordi jeg kom tidlig i puberteten. Håndkledet hadde tydeligvis glidd litt vekk når jeg forta meg å få av den våte bikinitrusa og han så litt for mye. I ettertid gikk han rundt til alle i klassen og parallellklassen å sa lite fine ting (mildt sagt!) om underlivet mitt. Det var grusomt og jeg var utrolig flau og skammet meg lenge. Jeg snakket aldri om det til noen. Men jeg skjønte jo at han var en idiot, så etterhvert prøvde jeg bare å fortrenge det. Nå mange år etter sitter fyren i fengsel, har banka opp en mann så han ble ufør og har lurt mange av damene han har hatt trill rundt for penger, han er også lystløgner. Jeg vet jo i dag at jeg er HELT normal nedentil, men det var ikke så lett å vite den gangen når jeg var så ung. Så vit det, at hva en person sier til deg eller andre og hva han gjør sier mer om HAN enn deg! Klem til deg.

13 minutter siden, Viktoriavignes72 skrev:

Det varierer veldig fra person til person.

Jeg ble helt ødelagt..

å så leit, ikke meningen å være ufølsom hvis jeg var det. Er det noe som er mulig å gjøre noe med hvis du ønsket det? 

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men hvis eg har på meg en veldig trang bukse og ser meg fra siden så kan det se ut som om jeg har en penis. Den buler litt ut.. Er litt rund. Er det mange andre som er sånn? 

Hilsen fjorten+13 år gammel jente tihi <3

Anonymkode: e2c40...134

Skrevet

brune og skrukkete. Er det det som er kjønnslepper ja! Ser faktisk litt ut som biffgardiner. HAHA, tenk at jeg først nå skjønte det. Har alltid trodd biffgardiner var de utenfor de brune og skrukkete. 

Fortsatt samme AB som over, og fortsatt 27 år. Shit as.. Tenk at jeg aldri har tenkt over det. 

Anonymkode: e2c40...134

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Nr 1 her. Fungerer helt fint :)

Anonymkode: e496c...761

Skrevet

Nr. 10 :) 

Anonymkode: 30500...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...