Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 jeg har lyst på noen sko som ikke er så veldig "vanlige. også fant jeg disse på bianco sine hjemmesider http://www.bianco.com/collection/viewer.as...page=3&style=14 er de fine syns dere hva kan de kombineres med? har kjøpt meg en brun jakke og syns disse passer fint til brunt
Cand alt Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Min menig: ikke fine. Men når du kjøper slike støveletter så kan du sikkert gå med det meste også.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Min menig: ikke fine. Men når du kjøper slike støveletter så kan du sikkert gå med det meste også. Hva mente du med, å gå med det meste??
Cand alt Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Hva mente du med, å gå med det meste?? Vel, skoene er jo dristige. Da tenker jeg at du er en dristig og tøff jente som tør kle deg i kvikke farger. Det meste går vel da.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #5 Skrevet 12. oktober 2004 Vel, skoene er jo dristige. Da tenker jeg at du er en dristig og tøff jente som tør kle deg i kvikke farger. Det meste går vel da. hehe OK. Trodde det var en frekk kommentar...
hilli Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg syns de var kule, men du bør ha noen sko å velge mellom i tilleg. Ikke akkurat sko som passer til alt i alle anledninger.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #7 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg syns de var kule' date=' men du bør ha noen sko å velge mellom i tilleg. Ikke akkurat sko som passer til alt i alle anledninger.[/quote'] Ja de er litt spesielle. Men jeg kjøpte de i dag jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå