Gjest Lilleulv Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Etter bomringen inn til Kristiansand har det nå kommet et helt nytt vei-opplegg. Nå er endelig alt ferdig... Jeg kjører denne veien til skole og jobb, og hver eneste gang opplever jeg en nesten-ulykke rett etter bommen. Grunnen er: 10 meter etter bomstasjonen er det en avkjøring til høyre, en vei opp til høyre eller rett frem inn i tunnelen. Ligger man i venstre felt har man ingen annen mulighet enn i tunnelen. Dette er altså 10 METER etter bomstasjonen og det er ingen skilt før som forklarer hvor man bør ligge. Første gang jeg kjørte der havna jeg rett i tunnelen (jeg skulle til høyre)... De andre gangene har jeg ligget i det midterste feltet på abonnement. Og jeg har holdt på å få en bil i sia hver gang av sjåfører som desperat hiver seg inn i rett felt før avkjøringa. Vil bare si gratulerer til Kristiansand for nok en genial veiavvikling! Stakkars de som kommer utenbys fra og ikke er kjent sier jeg bare... Utrolig teit opplegg... Synes generelt veiene i krsand er lite praktisk lagd. plutselig forsvinner det en fil hit og dit. Og det idiotiske krysset på rundingen!!! Hvis ikke noen setter opp en rundkjøring der snart, så drar jeg dit midt på natta og setter opp en selv!! Sånn der var all min aggresjon ute Føler meg mye bedre nå...
Jellyfish Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Første gang jeg kjørte der havna jeg rett i tunnelen (jeg skulle til høyre)... Du er ikke den eneste for å si det slik... Akkurat der er den nye veien kjempeklønete, men ellers synes jeg de har gjort det veldig fint!
Gjest Lilleulv Skrevet 12. oktober 2004 #3 Skrevet 12. oktober 2004 Du er ikke den eneste for å si det slik... Akkurat der er den nye veien kjempeklønete, men ellers synes jeg de har gjort det veldig fint! Vakkert ja Men praktisk nei!
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2004 #4 Skrevet 12. oktober 2004 Dette problemet ble jeg faktisk først klar over idag, da jeg satt på med en venninne fra sørlandssenteret,... idiotisk? ja,..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå